DasLight - Sunlite

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

DasLight - Sunlite

Hey,

Ik heb hier een DASLIGHT economy gekocht.

Vind de DASLIGHT VIRTUAL CONTROLLER nu echt niet fantastisch.

Kan er mij iemand uitleggen hoe meerdere scene tegelijkertijd kan starten in de LIVE Sectie ? Of is dit niet mogelijk via een of andere manier ? Anders is dit programma wel vrij flauw.

DASLIGHT en SUNLITE liggen heel dicht bij elkaar, is er nu een mogelijk om mijn Daslight Dongle te gebruiken met Sunlite ?
    Want Sunlite is wel wat beter qua prestaties ? Moet je iets veranderen aan de dongle ?

Zijn er misschien andere softwares die beter zijn dan DASLIGHT met dezelfde dongle ?

Alvast bedankt !
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

hello

met daslight start je verschillende scene's als je de blauw rood knop indrukt en dan op je programmatjes drukt die in het blauw komen,druk je er 2 aan int blauw,dan werken deze 2 programmatjes,de knoppen worden wel niet ingedrukt maar werken wel.
    ik heb daslight getest voor het aankopen (aankopen moet nog gebeuren) en ik werk alleen met de blauwe toetsen,de rode laat ik op non actief staan,als ik dus alle blauwe programma afleg,(komen terug rood) dan is mijn lichtset gedimt
    als je wil kan ik je mijn programmatjes doorsturen ,dan zie je hoe ik het aanpak in de live scene

mvg
    jeffrey

Comment

• truster
      • Sep 2003
      • 13

Gewoon downloaden op www.daslight.com

Download sectie => http://www.daslight.com/cgi-bin/bin?...lang=en&idP=58 Versie 14/04/2004

Comment

• gert-jan
        • Dec 2004
        • 6

op daslight.com vind je een powerpoint met alle nodige info die je nodig hebt

ik vind dit prog de max

greets

Comment

• dierk
          • May 2005
          • 3

dierk

Heyy, ik zit met de sunlite, kan er mij hier soms iemand helpen, die het programma goed kent, zou er zelf eigen shows willen insteken, één groot probleem, graak er moeilijk aan uit, handleiding is engels, das ook mijn grote probleem-) dus ik zou zeggen wie er ervaring heeft met de sunlite, hopelijk krijg ik een positief antwoordje, muzikale groeten, dierk
          van paemelen dierk
          info@studiohappymusic.be

Comment

Working...