De vraag lijkt me duidelijk, is GLP een A-merk of delen jullie het 1 (of zelfs twee) categoriën lager in?
GLP, kwaliteit?
Collapse
X
-
GLP, kwaliteit?
may the source be with you --- let all witness the fate of those who defy me --- ga er vanuit dat ik niets weet, dan valt het altijd meeLabels: None -
Op zich is het goed spul alleen geen A merk denk ik.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT] -
Het zit zo, ik wilde een aantal scans vergelijken en daarom heb ik ff het forum rondgezocht over merken wat is goed en wat niet enz. enz. maar alleen over GLP was weinig te vinden, dus ik dacht laat ik het maar algemeen vragen.
Het gaat om de pocket scan, mighty scan, Junior scan 1 en 2 (allemaal van GLP).
Heeft iemand ervaring die hij/zij met ons wil delen?may the source be with you --- let all witness the fate of those who defy me --- ga er vanuit dat ik niets weet, dan valt het altijd meeComment
-
Waarvoor zou je deze willen gebruiken? Als je er veel mee wilt optreden kan het wel een ander verhaal zijn dan als je deze eens per maand gebruikt. In zware omstandigheden zullen deze rapper "verouderen" dan meer bekende producten van merken zoals de Martin's, of Highend Trackspot. De bedoeling en de mogelijkheden zijn wel niet te vergelijken. GLP kun je ongeveer vergelijken aan Showtec, Futurelight (nieuwe versies). Geen slecht product maar niet bepaald om ermee veeleisend werk af te leggen. Ook vermelden dat de GLP Junior scan ook bestaat als Work Cyclop. Komt dus ook vanuit China. De meeste producten van bovenvermelde merken zijn daar geproduceerd. Quality Control is daar een woord dat ze misschien wel kunnen schrijven maar dat nooit of bijna nooit wordt uitgeoefend. Jammer want het zo niet veel meer kosten. Quality Control moet dan wel ook op de componenten. Dat is volgens mij het groot verschil met "Europese" producten. Opgepast, Martin laat ook sommige producten in China maken. Maar het wordt dan wel beter nagezien.Comment
-
Misschien effe off-topic, maar van dat dezelfde fabriek, verschillend merk, en dan andere test methoden heb ik met excursie gezien bij Skil in Breda, daar worden Bosch en Skil cirkelzagen op dezelfde lijn gemaakt, alleen worden de skilletje 5 minuutjes getest (vol vermogen draaien) en de bosch apparaten 20 minuten. De kans dat een slecht apparaat er dan tussenuit gepikt wordt is dus vele malen groter. Was effe off-topic, sorry. Groeten!!
Overigens worden de GLP Patends toch wel tot de betere apparaten genoemd?Timescape.nlComment

Comment