Gobo's ruilen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karelg
    • Jan 2003
    • 112

Gobo's ruilen

Hallo,

waar kan ik ergens terecht om gobo's te ruilen?
    Ik heb namelijk nog heel wat metaal en glasgobo's in rosco D formaat liggen en ik zoek 4 x volgende roscoD gobo:

RoscoD size is vooral gebruikt bij Clay Paky.

Groeten,
    karel
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

waarom wil je ruilen??? een gobo is toch niet zo duur en zeker niet als het om een gewone gaat en dit is een standaard gobo dus .....

verbeter mij als ik fout zit
    hehe wat een gedoe

Comment

• VERVALLEN

Glasgobo's zijn duur, maar deze die jij wil kan gewoon een geponst metalen plaatje zijn. Zal zeker niet duur zijn hoor. Hoor best eens bij je locale dealer voor prijzen / info.

Comment

• karelg
        • Jan 2003
        • 112

Waarom ik wil ruilen.
        Als je van dezelfde gobo er 8 liggen hebt. En je hebt toch geen 8 maar slechts 4 toestellen meer die op rosco D-size draaien. Dan is er toch geen enkele reden om niet te ruilen?
        En ik wil gerust wel een glasgobo tegen een metaalgobo ruilen.

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

dikte tussen 0.1 en 0.3mm
          gobo diameter 25mm
          image diameter 19.25mm

Komt dat overeen ? anders moeten we es contact opnemen over die glassgobo's heb niks te ruilen maar wil er wel eventueel een stel kopen. Zal trouwens es rondneuzen voor de cicle in die maat
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Gezien het specifieke karakter en de juiste insteek van de topic-founder hebben de lichtmod en de mod besloten dit forum te laten staan en niet te verwijzen naar de snuffelsite (is immers vraag en aanbod)
            NB: is geen precedentwerking, gewoon de zaak op zijn merites beoordeeld, toch even gemeld, scheelt weer bijdehante mail :-)
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...