Beste,
Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar kleine movingheads. Deze willen we gaan gebruiken voor zowel bands als drive-in shows.
De reden waarom we naar kleine heads zoeken is eigenlijk simpel. Voor de prijs van 1 250 serie heb je al snel 2 kleine heads. Daarnaast hebben we nog een "oude" licht tafel (SGM 256/36)die maximaal 6 a 8 kanalen kan besturen.
Heeft iemand ervaringen met kleine heads zoals de MAX van GLP, de PHS 200 van futurelight, 160 spot van Robe, of een ander merk.
Als je wat ervaring hebt laat wat van je horen!!
Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar kleine movingheads. Deze willen we gaan gebruiken voor zowel bands als drive-in shows.
De reden waarom we naar kleine heads zoeken is eigenlijk simpel. Voor de prijs van 1 250 serie heb je al snel 2 kleine heads. Daarnaast hebben we nog een "oude" licht tafel (SGM 256/36)die maximaal 6 a 8 kanalen kan besturen.
Heeft iemand ervaringen met kleine heads zoals de MAX van GLP, de PHS 200 van futurelight, 160 spot van Robe, of een ander merk.
Als je wat ervaring hebt laat wat van je horen!!

. Op elk wiel zit een contactje, als deze smerig is wordt hij niet meer herkent en is hij van de kaart. Dan loopt b.v. je gobo of kleuren wiel achter[V]. Even de kap eraf vingers over het contactje en hij draait weer
. Maar ja, je moet hem regelmatig bijhouden en schoonmaken. Van meerdere mensen hoor is dit probleem dus ik sta er niet van te kijken dat de mini mac dit probleem ook heeft.
]. Daar heb ik ook een ypog van GLP voor. Kwalitatief waarschijnlijk wat anders maar toch. 
Comment