fluoriscerende verf/blacklight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coenb
    • Jul 2004
    • 2

fluoriscerende verf/blacklight

Hallo,

Ik heb een vraagje. Weet iemand of er verf/stift bestaat die alleen (of veel duidelijker) zichtbaar is wanneer deze onder een blacklight gehouden wordt? Ik wil namelijk voor een feest een bepaalde tekst op een t-shirt zetten die alleen zichtbaar wordt in een ruimte met blacklight. Zijn er mogelijkheden hieromtrent?

Alvast bedankt!

Groeten Coen
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

Er bestaat stempelinkt die enkel zichtbaar is onder blacklights. Misschien moet je eens bij de "Allround fuifartikelenwinkel" horen. Ik weet dat in Mechelen bij XL Reclame dit zeker verkrijgbaar is.

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Comment

• VERVALLEN

Blacklight stempelinkt is verkrijgbaar bij de meeste drukhandels en drukkers. Meestal zijn het kleine flesjes van +/- 15ml. Maar daar kom je lang mee toe hoor.

Ook de gewone inkt in de gekende textmarkers lichten mooi op bij blacklights.

Comment

• DeMennooos
        • Aug 2000
        • 1416

Wildfire maakt: Ultraviolet visual effects for film, television, theatrical productions, music tours, nightclubs, entertainment centers, themed architectural environments and amusement parks.

Importeur voor Nederland: Http://www.controllux.nl

[EDIT]
        Rosco heeft ook fluoriserende verf. Maar dat is puur voor decors volgens mij, maar op zijn minst het navragen waard denk ik zo.

Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Ja, ik weet dat Conrad dit heeft, in verf en plakband. dit is alleen ook zichtbaar bij gewoon licht dus dit bedoel je waarschijnlijk niet helemaal.

idd hebben sommige drukkers wel inkt die normaal niet zichtbaar is, alleen onder blacklight licht het op.

suc6 en laat het resultaat even weten
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• zjeten
            • Mar 2003
            • 331

er is een winkel in gent die dat heeft.
            heb ook nog geinformeerd.

de mail die ik kreeg:
            Beste,

Aansluitend op Uw aanvraag naar Fluo verf kunnen wij U positief antwoorden.

De verf die U echter vraagt en beschrijft is geen FLUO verf maar een Reflecterende
            verf.

Wij hebben deze verf (oplichten bij het beschijnen met BlackLight) in verpakkingen van
            5 lt en 10 lt.

De prijs is respectievelijk :

REFLEX WHITE - 5 LT - 130,80 euro / bus van 5 Lt exclusief BTW 21%
            REFLEX WHITE -10 LT - 254,40 euro / bus van 10Lt exclusief BTW 21%

Het verbruik is ca. 7 m² tot 9 m² / Lt per laag.

Steeds tot Uw dienst voor alle verdere inlichtingen tekenen wij inmiddels met

Vriendelijke groeten
            vandeweege wim

mvg
            jeffrey

Comment

• coenb
              • Jul 2004
              • 2

Allemaal bedankt voor je reactie!

Vooral aan die van jou, Zjeten/Jeffrey heb ik veel, mits je vermeldt welke winkel jij bedoelt. Zou je dit nog even willen posten?

Bedankt!

Coen

Comment

• DJEM
                • Jul 2004
                • 254

Er was geloof ik nog zo'n trucje van vroeger door criminelen veel gebruikt. iets met citroensap oid.

Normaal zag je niks totdat je er met een blacklight op scheen.
                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

off topic: in de film gone in 60 seconds hebben ze ook zo iets met die lijst met auto's
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• DJEM
                    • Jul 2004
                    • 254

citaat:Geplaatst door djbirdie

off topic: in de film gone in 60 seconds hebben ze ook zo iets met die lijst met auto's
                    Daar doelde ik ook op, maar wist 123 niet meer welke film, dank daarvoor.
                    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...