ik wil een stuurtafeltje aan schaffen en dat moet zo goedkoop mogelijk. Nu kom ik overal de Scenestter 12/24 onder tig verschillende merken tegen, en kan ik wel zeggen dat het
de populairste lowbudget tafeltjes zijn, en ga ik er dan ook
vanuit dat als er iets aan kapot gaat, ik het altijd weer
kan laten maken zonder dat ik te horen krijg dat het niet meer geleverd wordt, of 8 weken levertijd op het onderdeeltje zit.
Nou ben ik maar een leek en een amateur, en bij een amateur hoort dan ook een goedkoop beginnerstafeltje, maar ik hoor ook wel eens dat er veel verschil in de schuifpotmeters zit, en dat de stofafdichtingen niet deugen en ze door sommige leveranciers vervangen worden door betere.
Nou ben ik niet te beroerd om een paar tientjes meer uit te
geven, als ik daar een merktafeltje voor kan krijgen, en
dat zou de eurolight LC24/12 moeten zijn, want dat komt van
Behringer, en dat merk lijkt me een gerespecteerde speler
in het licht en geluidwereldje, maar zoals ik al zei,
ik ben een amateur, en ik heb vaak van dat merk gehoord,
maar....
ik heb hier ook een negatief verhaal gelezen over de schijnbaar
eerste productie van deze tafels, en werdt er aanbevolen om op te letten dat men ze uit de 2e productie moet kopen.
vanuit gaande dat de 2e reeks we goed is, is toch de vraag aan de kenners en pro's, welke tafel ik het beste kan nemen.
ik ga er 4 6kanaals dimmerpacks aanhangen, en daar kom ik in een nieuw topic op terug, omdat ik meen te begrijpen dat men voortaan
alle discussies en vragen per apparaat/merk/type een topic wil hebben.
de populairste lowbudget tafeltjes zijn, en ga ik er dan ook
vanuit dat als er iets aan kapot gaat, ik het altijd weer
kan laten maken zonder dat ik te horen krijg dat het niet meer geleverd wordt, of 8 weken levertijd op het onderdeeltje zit.
Nou ben ik maar een leek en een amateur, en bij een amateur hoort dan ook een goedkoop beginnerstafeltje, maar ik hoor ook wel eens dat er veel verschil in de schuifpotmeters zit, en dat de stofafdichtingen niet deugen en ze door sommige leveranciers vervangen worden door betere.
Nou ben ik niet te beroerd om een paar tientjes meer uit te
geven, als ik daar een merktafeltje voor kan krijgen, en
dat zou de eurolight LC24/12 moeten zijn, want dat komt van
Behringer, en dat merk lijkt me een gerespecteerde speler
in het licht en geluidwereldje, maar zoals ik al zei,
ik ben een amateur, en ik heb vaak van dat merk gehoord,
maar....
ik heb hier ook een negatief verhaal gelezen over de schijnbaar
eerste productie van deze tafels, en werdt er aanbevolen om op te letten dat men ze uit de 2e productie moet kopen.
vanuit gaande dat de 2e reeks we goed is, is toch de vraag aan de kenners en pro's, welke tafel ik het beste kan nemen.
ik ga er 4 6kanaals dimmerpacks aanhangen, en daar kom ik in een nieuw topic op terug, omdat ik meen te begrijpen dat men voortaan
alle discussies en vragen per apparaat/merk/type een topic wil hebben.
Comment