hufterproof lichttafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

hufterproof lichttafel

volgens mij heb ik het al eerder gevraagd, maar daar is weinig uitgekomen, dus hierbij nog eens:

ik zoek een lichttafel voor het sturen van 24 dimmerkringen, handjevol scans, wat effecten en 2 movitec's. deze tafel moet hufterproof, biervrij en vooral met een druk op de knop te bedienen zijn. voorbeeld van de mate van hufterproofheid en biervrijheid die ik bedoel is de AVL enigma, maar dezze is nogal erg groot voor de mogelijkheden.

groet,
    Ralph den Ridder
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Zoals ik ook al in die andere post plaatste: Frog series van Zero. Inmiddels genoeg over te vinden.

Trouwens Ralph; was jij heel toevallig het afgelopen weekend op de markt (dat plein tenminste) in Zundert?

Comment

• tijn
      • Oct 2003
      • 184

Hoi Ralph,

Volgens mij zit ik met hetzelfde probleem; een vervanger voor mijn Masterpiece. Ik heb ook naar de Enigma gekeken maar ik denk dat die aan de dure kant is en ik vertrouw niet graag op computers voor on-the-road gebruik. (Werkt wel perfect zo'n Enigma) Ik zit op dit moment te denken aan een Robe DMX Control 1024. Ik weet alleen niet of hij ook echt tegen bier e.d. kan...

Groeten Tijn

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

hoi,

de enigma is idd beetje duur en de losse PC is voor on the road lastig. voor installatie echter geen probleem dunkt me.

Frog is inderdaad op dit moment een van de kanshebbers, alleen natuurlijk aansturen cues via faders, liever een druk op de knop aangezien de mensen daar achter de discobar meer drinken als de bezoekers lijkt het wel....

en was niet op de markt, was het gezellig? ik stond 1 kilometer verderop mezelf vol te gieten bij de danceparty, mocht het tenslotte de dag erna weer afbreken :-) maar jij hebt een klus gehad daar?

Comment

• lucken
          • Sep 2002
          • 342

Bouw de PC in een 19" chasis en de Enigma is klaar om on the road te gaan !

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Hoi Ralph, als je een Frog neemt met SX buttons kun je cues starten met een druk op de knop. Heb je wel een wat groter model dan de FatFrog, dus misschien wat nadelig als je dat niet nodig hebt.

Ik was inderdaad op de markt met een klusje. Was alleen jammer dat de kroegbaas wel had vermeld dat Jan de Bruyn (ofzo, wereldbekend in Zundert schijnt, ik had er nog nooit van gehoord) zou komen spelen, maar niet dat je ook meteen voetbal kon kijken op 3 grote schermen. Oftewel; er was geen kip.
            Met een redelijke grote set (10kW geluid, ongeveer 25kW licht) staan spelen voor 50 man; heb wel een leuker gehad . Maar er stond iemand nogal te gapen bij de regie, en ik dacht later pas bij mezelf dat jij uit Zundert komt dus vandaar, 't had gekund

Comment

• R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

ach....die cafebaas...kan er hele boeken over volschrijven...afdingen op 3 parren bijvoorbeeld etc. etc. maar met staren bij regie's ben ik gestopt toen ik 18 ben geworden :-) e zelfs achter een regie staat gaat vervelen op d'n duur :-) had je trouwens van tevoren wel kunnen vertellen dat er niemand zou komen, waren iets van 6 feesten, voetbal nog niet meegerekend, in het dorp, en hoe goed jan de bruin ook is, echt iedereen in zundert heeft hem al 100 keer gezien (niets afdoend aan zijn kwaliteit trouwens)...

stond zelf dat moment met een iets kleiner setje verderop de molenstraat in, was ook rustig, maar iig iets van 200 man

Comment

• Controller
                • Apr 2002
                • 745

Hi Ralph,

Misschien dat een LSC Maxim iets voor jou is, Fairlight in Bemmel heeft deze in de showroom staan, misschien dat je eens kan gaan kijken.

Comment

• Koemar
                  • May 2003
                  • 81

Hoi Ice,

Op een Fat Frog kun je een Cue ook starten met een knop, Zonder fader......

Greetz,

Ronnie Santegoeds
                  Doe-mar een Coemar!

Comment

Working...