Ik heb een probleempje met onze hazer. Het uiteinde van het verwarmingselement is teruggeschoten in de behuizing. Hoe dat precies heeft kunnen gebeuren weet ik ook niet, ik weet wel dat ie het niet erg fijn heeft gevonden. De hazer heeft nog redelijk lang aangestaan zonder dat ik het opgemerkt heb (er kwam nog wel gewoon rook uit), maar heeft zichzelf intern dus helemaal volgespoten. Alle PCB's zaten onder de vettige troep en de hazer wilde niet goed meer reageren. Het begon met het feit dat de laagste stand op de afstandsbediening ongeveer hetzelfde was als voluit (daardoor merkte ik het defect). Ik heb m toen opengehaald, alles schoongemaakt en weer terug in elkaar gezet, maakte helaas geen verschil.
Nu wilde ik het nog eens proberen maar vertikt 'ie het om ook maar een enkel pufje meer te geven. Zowel het ready als 't heat lampje knippert en hoe merkwaardig; draaien aan het potje op de afstandsbediening regelt de intensiteit van het ready lampje!
Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen behalve de PCB's zo goed mogelijk reinigen? Anders gaat ie maar de prullenbak in denk ik, heeft zn geld al dubbel en dwars terugverdient.
Nu wilde ik het nog eens proberen maar vertikt 'ie het om ook maar een enkel pufje meer te geven. Zowel het ready als 't heat lampje knippert en hoe merkwaardig; draaien aan het potje op de afstandsbediening regelt de intensiteit van het ready lampje!
Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen behalve de PCB's zo goed mogelijk reinigen? Anders gaat ie maar de prullenbak in denk ik, heeft zn geld al dubbel en dwars terugverdient.

Comment