Offline shows programmeren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Had het ook over Capture; daarin lukt het me niet om ook maar iets te zien... Wyg is een kwestie van even het CAD-systeem doorhebben en dan werkt het prima; die demo had ik al langer.

En kom maar op met die render, ben benieuwd

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Heb Capture net geprobeert; geen enkel probleem...Wel erg lelijk allemaal... Beetje striptekening gevoel...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Raar... als ik het opstart en vervolgens dat project laad krijg ik 4 schermpjes, waarvan 3 gecrashte (vensters slepen levert grijsvlakken op) en 1tje met data, en veel verder dan dat kom ik niet.

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Als de demo al niet werkt...Zou ik de echte niet willen hebben
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• lucken
            • Sep 2002
            • 342

Beste,

De demo werkt perfect, maar wat voor een PC gebruikt u en welk type VGA kaart ? De PC moet natuurlijk krachtig genoeg zijn om visualiseringssoftware te draaien ! Dit geldt ook voor alle andere paketten zoals Wysiwyg, Showdesigner,....

Groeten,
            Luc

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Ja hee ho eens even... 2,4 Ghz met 1GB intern geheugen niet genoeg? Okay videokaart is niet de snelste meer, maar nog altijd een GeForce 2 met 64 MB aan boord, dus ook zeker niet te weinig. Spijt me zeer, maar die 3 schermpjes buiten het data dingetje tonen me 0,0 aan beeld.

Comment

• LJ Gerrit
                • Apr 2002
                • 479

citaat:Geplaatst door (iCe)

Perform500 in de normale versie kan ik volgens de prijslijst van Barndoor echt niet betalen, dus dat valt dan meteen af... MSD dan maar eens bekijken.

En de MSD versie is dus niet al teveel goedkoper zo te zien... ik krijg na een paar uurtjes surfen toch sterk het idee dat dit nog niet iets is waar ik aan wil beginnen [V]
                Laat me je eerst een vrijblijvende demo geven met MSD op lokatie of in Bemmel met een heerlijk kopje Bemmelse koffie.
                Sinds dit weekend is er weer een update (gratis) beschikbaar voor MSD. Ik kan je alles vertellen over MSD maar dan wordt het een erg lang verhaal. Als je nieuwsgierig bent geworden kan je me ten alle tijden bellen of mailen voor een afspraak.

ps. De firma Lighthouse (bedenkers van dit pakket) bied binnenkort tezamen met Fairlight een educatieve uitvoering van MSD aan, aan diverse opleidingen in Nederland. Het betreft dan een netwerk dongle voor maximaal 10 personen. Dit zal geschieden voor een zeer geringe vergoeding.
                Without colour, there is no perception
                MvG

Gerrit Schottert
                Controllux

Comment

• lucken
                  • Sep 2002
                  • 342

Beste ,

Specificaties zijn inderdaad meer dan voldoende voor Capture. Dan moet er iets anders verkeerd lopen.

Maar u kan steeds bij ons terecht voor een vrijblijvende demo.

Groeten,

Luc

Comment

Working...