probleem met martin mx-4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Misschien verstandig om na 16 fixtures nog een booster te plaatsen om zeker te zijn dat je signaal goed is, ik moet zeggen die bowling ziet er goed uit op de foto.

Comment

• CaFo
      • Mar 2004
      • 34

Hallo Aron,

Het probleem met de MX-4 was dat deze de snelle DMX refresh frequentie van sommige lichtstuurtafels niet konden volgen.
      Dit was ondermeer het geval met bv Lightjockey.
      Na een upgrade van onze MX4 scans hebben wij het probleem niet meer gehad.

Grtz,

CaFo

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Terugsturen is niet noodzakelijk, Rentall kan een mac-tech sturen met MPII software uploader... Troubleshouten kan dan ook veel eenvoudiger...Gewoon Rentall (Vincent) ff bellen lijkt me...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• aron
          • Jun 2004
          • 27

citaat:Geplaatst door controller

Misschien verstandig om na 16 fixtures nog een booster te plaatsen om zeker te zijn dat je signaal goed is, ik moet zeggen die bowling ziet er goed uit op de foto.
          Bedoel je op 1 dmx lijn die al uit een booster komt nog een booster plaatsen?

We hebben laatst in deze bowling bij het 25 jarig bestaan nog een leuk feestje gehad, met dj jean en erick-e. ff in 4 uur het complete lichtplan verhangen. Voor dit feest heeft de eigenaar een speciaal podium laten bouwen dat over de bowlingbanen heen kwam te staan. Ik zal binnekort wel ff wat pic's wegzetten.

Comment

• djdarno
            • Dec 2002
            • 75

Beste Aron,

Als er al software versie 1.2 in de MX-4 staat dan is dit de meest recente software versie. Uitgekomen op 26-5-2003. probeer de DMX refresh frequentie van de licht tafel naar beneden de krijgen. Ik ben niet bekend met jou licht tafel maar bij veel tafels kan je dit instellen. De processor in de MX-4'en kan de hooge DMX refresh frequentie niet aan waardoor deze positie's verliezen.

De software valt ALLEEN te updaten met met een AVR programmer. Deze kan je wel in bruikleen krijgen van de importeur.

succes

Comment

Working...