Krachtstroom voor het goede doel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • taxfree
    • May 2004
    • 21

Krachtstroom voor het goede doel

Heren, dames,

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik niet weet of dit het juiste forum hiervoor is, het past echter het best inzake mijn vraag (denk ik).

Op 13 juni wordt er in Bussum de musical 'Verboden te Lachen' opgevoerd, een verhaal over Alfred Joducus Kwak geschreven door Herman van Veen. De opbrengst komt volledig te goede aan de stichting Columbine (opgericht door dezelfde Herman van Veen en deze stichting zet zich in voor projecten voor zieke en minder bedeelde kinderen). De organisatie ligt in handen van de stichting Dabar (heeft als doelstelling fondsenwerving voor goede doelen).

Voor deze musical ben ik verantwoordelijk voor het licht. Ik heb zo links en rechts al heel veel apparatuur kunnen lenen, zoals een 48 kanaals lichttafel, 4x 12-kanaals dimmerpacks, multikabels, stapels truss, statieven, spots etc.

Wat is echter nog mis, is 3x 50 meter 32A krachtstroomkabel en 2x hand- of electrische lieren (10m) en een voorraad haken om de spots aan de truss te bevestigen, inclusief safety staalkabels.

Ik heb al diverse verhuurbedrijven aangeschreven maar 80% reageert niet, 15% doet niet aan sponsoring en 5% zegt niets beschikbaar te hebben...

Ik zit echt een beetje omhoog want huren gaat niet (mag niets kosten want gaat van opbrengst af). Wie zou mij hiermee kunnen helpen of heeft goede tips?

Groeten,
    Michiel Prins
    0611-078787
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Inderdaad niet echt passend op dit forum, wel een goed doel..

Als afhaal (af boxtel/tilburg) geen probleem is ben je bij deze geholpen.
    Mail maar eventjes om het e.e.a. af te spreken.

info@showtechniek.nl

Comment

• Robert
      • Aug 2000
      • 630

Complimenten voor Rudy!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

Nou ja complimenten...

Het was wat mij betreft ok.

Totdat ik het mailtje kreeg waaruit blijkt dat de materialen bijna 2 weken weg zullen zijn.
        En dat ten tijde van het festival seizoen...

Sponsoring voor goede doelen is leuk, maar leuk moet wel leuk blijven..

Dus ik ben benieuwd..

Comment

• taxfree
          • May 2004
          • 21

Goedenmiddag,

Ik zie inderdaad dat ik de leenperiode was vergeten te melden. De oorspronkelijke bedoeling was om op 5 juni te gaan riggen.

Ik begrijp dat dat in dit seizoen een veel te lange periode is om dingen te kunnen lenen, dus heb ik met de organisatie besproken dat we de rigging ook een week later kunnen doen. Het feit dat het ons niets kost is belangrijker dan dat er een week met licht geoefend kan worden!

Ik heb Rudy ondertussen ook gemaild of hij met de periode 11-14 juni wel accoord kan gaan (dat is vrijdag tot maandag). Zo niet, dan hoor ik graag of anderen misschien wat kunnen uitlenen, het liefst natuurlijk voor 4-14 juni maar wie er voor 11-14 kan uitlenen: graag!

De vraag blijft dus.. wie wil helpen? Ik hoop Rudy, maar andere aanbiedingen hoor ik natuurlijk ook graag voor het geval hij toch niet wil!

Groeten,
          Michiel Prins

Comment

• Rudy Vorstenbosch
            • Jun 2001
            • 1429

Zoals per mail al geantwoord is het met die periode geen probleem meer..
            Maar mischien dat iemand dichter in de buurt van Bussum je kan helpen.
            Anders blijft het aanbod gewoon staan.

SuCCeS

Comment

Working...