zekering mushroom

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljlarzzzie
    • Aug 2003
    • 92

zekering mushroom

Ik heb hier een mushroom effect liggen met 2 x 120/300w lampjes alleen er zit geen zekering meer in, en ik kan nergens achterhalen wat voor zekering erin moet. Kan iemand mij vertellen wat vooreen erin hoort?!
    alvast tnx[8D]
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Loop even langs je plaatselijke disco boer, ik neem aan dat je daar die zekeringetjes haalt, die mushrooms zijn zo standaard dat elke disco boer wel uit zijn hoofd weet welke er in gaat.
    We're ready to party, are you?

Comment

• ljlarzzzie
      • Aug 2003
      • 92

de dichtsbijzijnde discoboer is zo´n 45 min. fietsen, hier int dorp zit wel een video/wasmachine man met zekeringen alleen die heeft de balle verstand van lichteffecten e.d... dus vandaar dat ik het hier even vraag... als iemand het misschien weet zou da heel mooj zijn!

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Staat het niet gewoon achter op je mushroom zelf, voor zover ik weet staat er op de meeste apparatuur achterop een klein schemaatje met handige spec's, zo ook staat er Fuse: .....
        Controleer dat eerst eens.
        We're ready to party, are you?

Comment

• ljlarzzzie
          • Aug 2003
          • 92

nope staat er niet...(zal der wel aan legge dat ´t een skypech is gweest) :-(

Comment

• test12
            • Jan 2003
            • 901

Als het om de zekering op de buiten kant van de fixture gaat zal het 2A zijn.
            Als die stuk gaat is er wat anders mis.

gr. Herman

Comment

• ljlarzzzie
              • Aug 2003
              • 92

ja het is de zekering aan de buitekant (teminste, die je er zo uit ken draaie vanaf de buitekant...) xal der is een paar gaan halen en kijken of het lukt. Zoniet...dan ist pech.

TNX

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Volgens OSRAM, fabrikant van o.a. deze lampen is een SNELLE zekering van 4 Ampere nodig.
                en test12: twee lampen van 120V 300W in serie gebruiken nog steeds 2.5A op 230V dus je 2A zal sneller licht geven dan de lampen, doch korter.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

citaat:Geplaatst door laserguy
                  Volgens OSRAM, fabrikant van o.a. deze lampen is een SNELLE zekering van 4 Ampere nodig.
                  Volgens de Mushroom manual is het ook 4 Ampère.

Comment

• ljlarzzzie
                    • Aug 2003
                    • 92

Zit nu 3.15A in... dan moet ik ook nog maar even een 4 hale ben ik bang..

Comment

• test12
                      • Jan 2003
                      • 901

citaat:Geplaatst door laserguy

en test12: twee lampen van 120V 300W in serie gebruiken nog steeds 2.5A op 230V dus je 2A zal sneller licht geven dan de lampen, doch korter.
                      Volkomen waar, ff black out / niet goed gelezen /wat dan ook.

gr. Herman

Comment

• NiTRO
                        • Sep 2002
                        • 677

Originele zekering is een T3,15A suc6

Comment

Working...