ACL set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Joop_
    • Dec 2002
    • 137

ACL set

Heeft iemand enig waar ik kant en klare ACL sets kan kopen? Ik ben namelijk op zoek naar waarschijnlijk 2 ACLfourbarren.

Alvast bedankt!
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

euh in de winkel?
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• _Joop_
      • Dec 2002
      • 137

Bij een plaatselijke licht en geluid boer ben ik geweest. Deze had ze niet en vertelde me dat het niet standaard volledig te koop was. Ook kan ik ze hier in de webshop niet vinden dus vandaar...

Comment

• maarten
        • Jan 2002
        • 268

het is toch niet zo heel veel werk om 8 parcans en wat aansluitmateriaal te kopen en zelf inelkaar te zetten ??

ik snap het probleem niet echt
        MVG
        Maarten

Comment

• ljlarzzzie
          • Aug 2003
          • 92

een acl set zijn niet 4 losse parren, maar vaak per 2 (2x 120v) of zelfs met 4. (ik heb ze nog nooit gezien dat het 4 losse parren zijn net als bijv. een t-4tje) maar goed, en dan zitten er vaak niet de standaard lampen in, en niet iedereen is een knutselwonder...dus als jij dnekt dat het zo simpel is,kan je ´t ´m misschien even uitleggen?! (ook leuk voor de andere forumers die zelf willen knutsele alleen niet zo handy sijn...)

Comment

• KoenB
            • Mar 2003
            • 453

citaat:Geplaatst door ljlarzzzie

een acl set zijn niet 4 losse parren, maar vaak per 2 (2x 120v) of zelfs met 4. (ik heb ze nog nooit gezien dat het 4 losse parren zijn net als bijv. een t-4tje) maar goed, en dan zitten er vaak niet de standaard lampen in, en niet iedereen is een knutselwonder...dus als jij dnekt dat het zo simpel is,kan je ´t ´m misschien even uitleggen?! (ook leuk voor de andere forumers die zelf willen knutsele alleen niet zo handy sijn...)
            ACL set wordt per acht in serie aangesloten, hiervoor zijn voorbekabelde latten in de handel te koop, waar je nog enkel par armatuur moet tegen aan vijzen en lamp in moet steken... heel makkelijk dus. Tenzij je het helemaal kant en klaar wilt, dan zal uw verdeler dat ook wel doen tegen een mooie meerprijs.
            Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

Working...