Museumplein 30 april 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Museumplein 30 april 2004

Ha die medeforumers,

Ik was met koninginnendag op het museumplein in A-Dam, kan iemand mij vertellen wat voor "blinders" er links en rechts van het podium hingen? Kan iets heel voor de hands zijn maar ik herkende ze niet, er zat een kleurenwisselaar in maar ze konden ook als TV scherm(pjes) gebruikt worden. Heb er helaas geen pic's van.
    Ze waren trouwens wel steeds naar de KL#TE want ik heb er meermalen tijdens de show aan zien sleutelen.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • Stijn Vanstiphout
    • Oct 2000
    • 1160

een LED-schermelement?

mvg,
    Stijn Vanstiphout,
    LVL Multimedia
    Belgiƫ

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Neejj, was geen ledverhaal

Was volgens mij iets anders.. (maar ik kan me vergissen hoor)

Weet iemand het zeker??
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

Een andere mogelijkheid zie ik niet die EN kleuren kan wisselen EN als 'tv-scherm' kan fungeren...

De omschrijving die jij geeft doet me erg terugdenken aan hoe men enkele jaren geleden op Axion Beach Rock een aantal LED-schermelementen gevlogen had, willekeurig over het podium. Dit werd dan gebruikt als visueel kleureneffect, maar ook voor sfx-video.

mvg,
        Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        Belgiƫ

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Beamer misschien?[)] (was er zelf niet bij)

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Die dinge die links en rechts per 6 helemaal boven hinge? Ik heb alleen gezien dat er 4 net een andere kleur dede, of helemaal uitware waarna een klim aap ze er uit heeft gehaalt .. Daarna moest ik weer pleite dus heb niet gezien wat het precies deed.. Maar volgens mij was het gewoon een lampie .. en niet een tv ofzo..

Comment

• splash
              • Aug 2002
              • 342

Waren een soort blinders met scrollers er voor.....
              Klopte niet helemaal: eentje brande helemaal niet, eentje brande continu en eentje had steeds een andere kleur dan de rest.....

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Ja, idd er zaten scrollers voor maar ik ben er zeker van dat ze avs tvscherm(pjes) gebruikt werden.

Had niet veel effect hier maar lijkt me wel vet als ze goed toegepast zijn

Comment

• Pieter Huijgen
                  • Sep 2003
                  • 766

Gebruikte blinders waren hmi spots (arrisun o.i.d. in de orde van grootte denk iets van 2.5 kW) met daarvoor een scroller en een douser om het geheel te dimmen.
                  Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Upgrading your system
                    • May 2003
                    • 1684

Ja, d8 ik ook aan,
                    Maar ik ga aan mezelf twijfelen, ik weet Bijna zeker dat hierop beelden te zien waren..

Of had ik te diep in het glaasje gekeken?? :-P

Comment

• Pieter Huijgen
                      • Sep 2003
                      • 766

hmm beelden heh: iets van verticale strepen? Dat zijn de lamellen van de dousers
                      Conclusie: (over)matige alcoholconsumptie...
                      Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Wiggalowile
                        • Nov 2003
                        • 34

Ha , was er ook en om eerlijk te zijn ik heb die dingen wel zien hangen maar heb er niet zo opgelet , dacht eerlijk gezegd dat het colorcommands waren maar bljkbaar dus niet.

Combinatie van

-Duur slecht bier
                        -Duur slecht eten
                        -Gratis superslechte muziek

Gelukkig goed gezelschap en schitterend weer , ik denk dat de lichtshow wel goed was alhoewel ik toen al redelijk dronken was.
                        *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

citaat:Geplaatst door Wiggalowile

Ha , was er ook en om eerlijk te zijn ik heb die dingen wel zien hangen maar heb er niet zo opgelet , dacht eerlijk gezegd dat het colorcommands waren maar bljkbaar dus niet.

Combinatie van

-Duur slecht bier
                          -Duur slecht eten
                          -Gratis superslechte muziek

Gelukkig goed gezelschap en schitterend weer , ik denk dat de lichtshow wel goed was alhoewel ik toen al redelijk dronken was.
                          Dronken van duur/slecht bier...Mooie mafkees dan

Comment

• Wiggalowile
                            • Nov 2003
                            • 34

Gaan we schelden?
                            Is je nederlandse trots gekwetst ?
                            *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

Working...