Jands lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lichtmoderator
    • Jun 2002
    • 115

Jands lichttafels

Om de onderwerpen te bundelen vanaf heden de discussies per console, tafel, sturing per fabrikant op het lichtforum.

De oude of reeds lopende discussie zijn afgesloten, hieronder een lijstje, heb je vast wat te lezen voor je een vraag stelt.
    Belangrijk: geef in je vraag aan:
    - welke tafel
    - specificeer je vraag zoveel als mogelijk
    Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

hey kan er iemand eens een beetje degelijke uitleg geven hoe je met de event 416 gebruik moet maken van de mask functie zodat bv alleen de kleur of alleen de positie aangepast word vind dit namelijk wazig omschriven in de handleiding. alvast bedankt
    hehe wat een gedoe

Comment

• WTT
      • Feb 2002
      • 158

Bij de mask functie (in mem en chase) geld: "-" dat de informatie wordt meegenomen in de chase of mem
      als je nou iets niet wil meenemen zorg je dat "-" een letter wordt dus als je de kleur info op de hand wil aanpassen en de rest in de mem of chase wil hebben staat er bij mask "--C-"zelfde geld voor Beam - Dimmer - Position ik hoop dat je snapt wat ik bedoel op dit vroege uur.
      WTT rentals

Comment

• LJ Bert
        • Apr 2003
        • 270

bedankt ik ga dat vandaag eens uitproberen. nu nog een vraag ik heb de manual maar als ik de backup procedure volg lukt mij dat nooit. ik volg de handleiding maar als ik op on duw om te bevestigen komt er de melding ok save no wat kan ik doen???

alvast bedankt
        hehe wat een gedoe

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

Iemand enig idee?!

De personality's van de MAC 550's op de Echelon/Hog 1000 al beschikbaar?!

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Gewoon Lee House ff mailen... Kortste klap lijkt me...
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• KoenB
              • Mar 2003
              • 453

citaat:Geplaatst door Showtechniek

De personality's van de MAC 550's op de Echelon/Hog 1000 al beschikbaar?!
              Vanaf library version 5.4 zitten ze erin. Dus in de nieuwe software zitten ze zeker in.
              Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                • Jun 2001
                • 1429

Hey Koen,

Ik kan me vergissen, maar ik kan alleen versie 3.3 Build 177 vinden....

Comment

Working...