Botex / ADJ / GLP / Showtec sturingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lichtmoderator
    • Jun 2002
    • 115

Botex / ADJ / GLP / Showtec sturingen

Om de onderwerpen te bundelen vanaf heden de discussies per console, tafel, sturing per fabrikant op het lichtforum.

De oude of reeds lopende discussie zijn afgesloten, hieronder een lijstje, heb je vast wat te lezen voor je een vraag stelt.
    Belangrijk: geef in je vraag aan:
    - welke tafel
    - specificeer je vraag zoveel als mogelijk
    Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid
  • Stefke
    • Sep 2003
    • 259

Allé,

we zullen dit forum dan maar eens opengooien.

Wat dachten jullie van de showtec light-desk pro 136??

Ik dacht om deze aan te schaffen ipv mijn Botex scenesetter DC-1224, heb ik in 1 tafel par en scan bediening op iets makkelijkere manier (denk ik dan)

greets
    ah zo dan

Comment

• mbottens
      • Feb 2004
      • 743

Bij de light desk pro 136 van showtec staat: patch possibility, zouden ze hiermee bedoelen dat je een fader kan toewijzen aan meerdere kanalen zodat je bijv. met 1 fader je kleuren van al je scans kan veranderen?

Dan is het een leuk paneeltje voor 400 euro.

en tot hoever zal dat programmable speed en fade time doorgaan?

En heeft er al iemand gewerkt met een stage master pro? Dit lijkt me toch een zeer uitgebreide tafel en heeft er iemand een alternatief voor een uitgebreide lichttafel voor 1700 euro?

Groeten Martin
      Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Stefke
        • Sep 2003
        • 259

Ik heb van de verdeler begrepen, dat het patchen idd mogelijkheid geeft om de fader aan een DMX kanaal toe te wijzen, of hiermee alle scans gelijktijdig de kleur beheerd kan worden, is volgens mij enkel mogelijk als ze allemaal op hetzelfde adres gezet worden en dus ook pan/tilt hetzelfde doen en dus eigenlijk alle scans hetzelfde doen.

Ik ga het erop wagen en deze tafel bestellen. Wordt wel de WORK nemesis. Is exact dezelfde tafel, maar dan met een ander merk en wat goedkoper dan de showtec. Verder identiek.

Als ze aangekomen is, post ik wel wat bevindingen. Ook over het patch gebeuren.

gr

Stefke
        ah zo dan

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

citaat:dat het patchen idd mogelijkheid geeft om de fader aan een DMX kanaal toe te wijzen,
          Zou het niet mogelijk zijn om 1 fader aan meerdere kanalen toe te wijzen want dan zou het wel lekker werken.

Groeten Martin
          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Lazy
            • Sep 2003
            • 294

Oke het blijft GLP maar iemand deze al wel eens tegengekomen??

Comment

Working...