Wholehog lichttafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Denk niet dat het hier de bedoeling is van een hele handleiding te gaan neerschrijven.

Download hog2PC op Flying Pig Systems , neem de handleiding er eens op het gemak bij, speel er wat mee, heb je dan specifieke vragen, dan beantwoorden we die graag.

Andere mogelijkheid:
    Ik geef in de maand april een introductie hog (basis hog1000, hog2 en eventueel hog3)
    Voor meer info: kijk even in 'de lounge' bij het topic 'forummeeting Belgisch Limburg'
    Last edited by axs; 26-03-07, 00:01.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• aliblabla
      • Oct 2006
      • 8

Originally posted by axs
      Andere mogelijkheid:
      Ik geef in de maand april een introductie hog (basis hog1000, hog2 en eventueel hog3)
      Voor meer info: kijk even in 'de lounge' bij het topic 'forummeeting Belgisch Limburg'
      is er misschien de mogelijkheid om deze cursus ergens anders in het land ook te geven? belgisch limburg is voor mij net te ver, en ik zit dan ook druk in de examenvoorbereidingen.

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Zal de mogelijkheden eens bekijken!
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Frank@highend
          • Oct 2005
          • 65

Voor vragen en of opmerkingen over Flyingpig consoles kan je mij ook altijd een mailtje sturen.

Mvg.
          Frank Schotman
          High End Systems

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Voor de geĆÆnteresseerden:

Op dinsdag 10 april (of maandag 9 april indien meer interesse) bied ik jullie de mogelijkheid om een basiscursus hog te volgen.

Deze zal doorgaan in het Cultureel Centrum Mozaiƫk te Kortessem
            Dit ligt op 10km van Hasselt/Tongeren, 20km van maastricht.
            Deze locatie is makkelijk bereikbaar via de autosnelweg en met het openbaar vervoer.

Cursus zou doorgaan in de namiddag en 's avonds maken we er een leuke forummeeting van.

Interesse?
            volg dan even de volgende link om je in te schrijven.

Create and publish online surveys in minutes, and view results graphically and in real time. SurveyMonkey provides free online questionnaire and survey software.

Grtz

Tom

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

axs i love you want de Maandag had ik niet mee kunnen doen woot woot!

edit: gaat dat patchen over de tafel of over dimmers? als het over de tafel gaat heb ik juist geantwoord
              Last edited by Funmaker; 27-03-07, 10:27.
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• raijin
                • Oct 2002
                • 51

Originally posted by Sanderx9
                Hallo,
                Ik zit nog niet lang in de "lichtwereld". Maar ik heb wel al wat ervarging.
                Nu mag ik eens 'proberen' te werken met een hog1000. Kan iemand mij soms nuttige tips geven? Is dit een ingewikkelde tafel?

mvg
                Ingewikkeld is een beetje ruim begrip, wat voor tafels ben je gewend?
                Programmeren zelf is bij iedere tafel anders, tenminste: de volgorde van je commands verschilt nogal eens, dat krijg je alleen onder de knie door het veel te doen.
                Het belangrijkste om te begrijpen is dat dit een tafel is die met tracking werkt, als je dat eenmaal door hebt wordt het (in mijn humble opinion) een eenvoudige tafel.
                WARNING this lampie can (and will) cause severe eye problems if provoked

Comment

Working...