jands event console: chase op assign master

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristof
    • Jan 2004
    • 36

jands event console: chase op assign master

is het mogelijk dat ik op een assign master een chase van mijn shutters van mac's plaats en teven een shape????? Ik krijg dit niet klaar.. kan iemand me helpen?
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

jeps,

eerst n chase maken, en dan n memory met de shape erin, en dat vervolgens als n memory wegschrijven........
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• kristof
      • Jan 2004
      • 36

hmmm ik kan der ff ni aan uit kan je dit mss eens eenvoudiger uiteggen ofzo????

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Je weet hoe je n chase moet maken met de shutters?
        Die sla je dus op als chase......... en zet hem ff weg onder n assign fader

Dan open je die chase (gewoon assign omhoog) en roep je n Shape op, en als het naar je zin is, zet je het geheel weg in n memmory, en die set je weer onder n assign fader.

Zo doe ik het zelf meestal, weet niet of het anders ook kan, maar zo kan ik de shase van de shutters voor meer memorys gebruiken.

Comment

• MT-lighting
          • Jan 2004
          • 24

Je kan geen shapes opslaan in een chase, alleen in memory's (pagina 29 manual)....

Groetjes,

Mark..

Comment

• Ws Soundexpresse
            • Jun 2001
            • 1007

ja daarom, eerst n chase maken, en dan een shape kiezen, en samen in 1 memory wegzetten.....

Comment

• kristof
              • Jan 2004
              • 36

alvast bedankt!!! ik zal dit morgen eens proberen.

Comment

• kristof
                • Jan 2004
                • 36

even terug naar dit oude topic. Nu ben ik nog eens bezig met de jands want heb een tijdje me de case en de pearl 2004 bezig geweest. Ik heb dus de chase en dan een mov erop geplakt en dat ging zeer goed en nu zet ik die weg in een memorie maar dan doet hij de chase niet meer. enig idee?

Comment

Working...