JB-Systems The Winner scan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmv40
    • Feb 2003
    • 20

JB-Systems The Winner scan

ey een vraagje wie weet er een site om de gobo's te bekijken van de JB-Systems scan graag ff posten !!!
    ( en wat vinden jullie van deze scan eigenlijk)

mzzl van marcel[8D]
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

mss kun je eens zoeken met prentjes via google ???
    eneuhm wat ik vind van de "JB winner" is kortweg brol , sorry , ja voor thuis feestjes en kleine drive-in's is ie natuurlijk perfect maar het zijn ook wel scans met een zwakke licht-output enzovoort enzovoort ...en derbij , ik heb ook een lange tijd met lichten van jb gewerkt en ik deed er veel mee (wel alles volgens het boekje dus niet mishandeld) en na een jaartje was de collector al kapot wegens vocht of was er een printje doorgebrand , ... en dan sta je er mooi metje 10 winners ofzow, alsje dan een feestje hebt het weekend daarop , kan je er dan nog eens gaan huren ook ..., of je zegt het feestje af , maar zoiets is echt totaal uit den boze

greet's ljanton

de mensenmet iets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

ik heb nu een jaar en een half the winner nscans en ik ben er zeer content van,
      ik vind persoonlijk dat de lichtoutput meevalt hoor, ik raad hem ten zeerste aan...
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Ik ben even zo vrij geweest om op de site van Anton een kijkje te wagen. Met de scans waar hij daar mee werkt kom je niet in de buurt van de lichtopbrengst van een winner scan. Waar hij zich druk over maakt qua lichtopbrengst is voor mij volstrekt onduidelijk.

Ik ken de winnerscan als een scan die zich prima zichtbaar maakt tussen par56300 lampen.
        Aangaande de zwakke technische staat die anton verondersteld. Vervelend, maar gelukkig heb je garantie op je scan!
        Zie hier om mij heen een aantal gebruikers van de winner scans, niet al die showtjes zijn wekelijks onderweg, maar geen van alle heeft nog technische problemen met de winner scans.

De ervaring van anton neem ik derhalve met een flinke korrel zout.

Comment

• DjFlo
          • Jun 2003
          • 332

Stuur anders ff een mailtje naar:

commercial.info@beglec.com

Dat is de inporteur van jb systems.

Groeten

floris

Comment

• od
            • Feb 2004
            • 138

werk al een jaar met 10 winners van JBsystem, nog geen enkel probleem mee gehad. ze hebben zelfs al op grote shows gehangen. tussen de mh en de pars. prima spul, kopen zou ik zeggen.

Comment

• lj djcenter
              • Jul 2003
              • 148

Ik weet uit ondervinding dat de scans van jb systems van redelijke kwaliteit zijn, we gebruiken al enkele jaren de super tiger waar de winner en afgeleide van is en hebben aan deze toch nog geen noemenswaardige problemen gehad

greetz tom
              Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• embie
                • Mar 2002
                • 83

Deze scans zijn goed voor dj's ed, maar niet om constant te draaien in danscafé,

hebben er enkele verkocht, en steeds stukken aan,
                mss een slechte lading destijds ?

Pockets scans van GLP verkopen we met een geruster hart

Comment

Working...