van keyboard naar abstract club 64

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

van keyboard naar abstract club 64

hey iedereen ,

ik heb al een tijdje een abstract club 64 gekocht , nu heb ik ook onlangs vernomen dat als je een keyboard met midi hebt dat je dat dan kan aansluiten op je lichtpaneel (als dat ook midi heeft) en dan zo je lichten besturen ofzo , nu eens een vraag , hoe moet je dat dat doen ??? heeft iemand ervaring met de abstract 64 in de eerste plaats ?? ik kan er niet mee overweg ... alvast bedankt

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Nota: met een keyboard bedoelt ljanton een muziekkeyboard(piaonovorm e/d) , dus geen PC keyboard

het is mogelijk, ik weet dat lasers vaak zo worden aangestuurd. met licht moet het ook gaan, want elke controller(zelfs OEM) heeft wel een midi in, vaak staan de details van wat en hoe in de handleiding van je controler...
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ljanton
      • Sep 2003
      • 373

dank je driesmees,

maarnu , het volgende is , ik koop bijna altijd m'n apparatuur in het zwart of zoals ik zeg "van de boot gevallen" en daar zit geen handleiding bij dus ik hoop dat erhier iemand ervaring heeft met abstract producten ? en hoe dat je dta precies meot doen bij een abstract club 64

alvast bedankt driesmees

greet's ljanton

de mensen metiets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

Die handleiding zal vast ergens op het net te vinden zijn...

Wat bedoel je trouwens met zwart ??? gejat ofzo ?
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• ljanton
          • Sep 2003
          • 373

neen niet gejat ,in het zwart betekent dat je er geen belastingen hebt op betaalt , dus dat het illegaal geimporteerd is, snap je ??? een illegaal product duss , en als je nu bijvoorbeeld een officieel bedrijf hebt en er komen belastings inspecteurs over de vloer en ze vragen naar het aankoopsbewijs van die controller en je kan dat ni vorleggen , dan zit je met en probleem en dan zeggen ze wel dat het gepikt is , ... maarja ...

greet's ljanton

de mensen metiets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• Stijn Vanstiphout
            • Oct 2000
            • 1160

'Van de boot/vrachtwagen/camion gevallen' betekent wel nog steeds dat iets gestolen is. Maar dit geheel terzijde, dat zal wel niet het geval zijn.

mvg,
            Stijn Vanstiphout,
            LVL Multimedia
            België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Kwam zomaar een slotje voorbij, ingekocht met factuur. Volkomen legaal.

Stimulering van gejat spul en de handel ervan ga ik redelijk van kotsen. Het helpen van helers (ja, zo heet dat: als je weet dat het niet legaal is!) gaat me veels te ver!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...