Showtec Stagemaster Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alcatraz
    • Oct 2003
    • 25

Showtec Stagemaster Pro

Hallo!

Is er iemand die ervaring heeft met de Showtec Stagemaster Pro? (of de GLP Messenger 1)?

Hoe bevalt hij?
    Kun je er ook dimmers mee aansturen?

kan dit tot nog toe niet vinden

bedankt!
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

Volgens mij is dit een copie van de Coef Mastershow 512.
    In dat geval zijn mijn bevindingen redelijk goed.
    Eerder had ik dit er al over gezegt:
    citaat:
    Gebruikers Ervaring:
    Redelijk, patchen gaat iets lastiger omdat er alleen Coef fixtures instaan maar je kunt zelf fixtures aanmaken die er vervolgens inblijven staan. Programmeren gaat erg eenvoudig alleen geen extra's zoals shape generators etc. Bedienen kan zowat iedereen met een maximum van 5 programma's tegelijkertijd. Je kan er 64 projectors mee sturen met een maximum van 18 dmx kanalen per projector. Verder 36 programma's en 64 cue's. Er zitten verder nog wat handige functies op zoals tabs waar je vooraf ingestelde dmx waarden kunt inzetten en de mogelijkheid om groepen aan te maken. Je moet er even mee geprutst hebben maar het is een erg eenvoudige en logische tafel. Al met al een best fijne tafel
    Fixtures library zullen bij de GLP en Showtec wel wat uitgebreider zijn.

Oja dimmer verhaal... Het blijft een tafel voor specifiek intelligent licht, conventioneel KAN wel, maar is hij niet voor bedoeld.

Groeten Joost

Comment

• rieuwert
      • Jul 2002
      • 211

even off-topic:
      Waarom van een pearl 2000 naar een low-budget tafel, dit is toch dezelfde alcatraz:

Lekker belangrijk.

Comment

• alcatraz
        • Oct 2003
        • 25

citaat:Geplaatst door rieuwert

even off-topic:
        Waarom van een pearl 2000 naar een low-budget tafel, dit is toch dezelfde alcatraz:

Ik weet nu precies hoe de pearl werkt.
        Dat is overigens een tafel van de zaak.

Nu ben ik voor mijzelf opzoek naar een ander tafeltje, alleen ik heb zelf geen Pearl-budget (helaas, helaas), vandaar dat ik wel even wat ervaringen wil weten voor ik tot aankoop overga.

Comment

• Michael
          • Nov 2002
          • 643

Bij de importeur van GLP (AD systems) zijn ze best te spreken over deze tafel. Ikzelf doe geen licht maar mijn compaan wel en deze heeft twee maanden geleden de glp tafeltjes aan de tand mogen voelen in de showroom. Hij was er toen niet erg over te spreken vooral omdat de tafel een keer vastliep zonder reden maarja daar had men een goede verklaring voor: Een relatief goedkope tafel is nooit perfect

Comment

• rieuwert
            • Jul 2002
            • 211

Waarom een tafel kopen als je een pearl tot je beschikking hebt?
            Maarja, dat is niet de discussie voor in dit topic.
            Lekker belangrijk.

Comment

• alcatraz
              • Oct 2003
              • 25

citaat:Geplaatst door rieuwert

Waarom een tafel kopen als je een pearl tot je beschikking hebt?
              Maarja, dat is niet de discussie voor in dit topic.
              Zoals ik al zei staat de pearl op de zaak en gaat het hier om een tafel voor mijzelf.
              Ik kan natuurlijk niet voor elk wissewasje de pearl lenen cq. meenemen.

Comment

Working...