Drive-in show lichtsturing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iric
    • Feb 2004
    • 3

Drive-in show lichtsturing

Hallo allemaal!

Voor mijn drive-in show wil ik een kleine, niet te dure lichttafel aanschaffen.

De bedoeling is 8 tot 12 pars aan te sturen (dimmerpacks, 2x 4 bar of 2x 6 bar)
    Laten we zeggen 4x moving head (pixies of iets in die richting) 4x scanner (twistertjes of iets dergelijks), 1 a 2 strobo's, 2 tot 4 lichteffectjes die DMX 2 kanalen hebben en tot slot bijvoorbeeld nog 4x aan/uit in een switchpack.

Laten we uitgaan dat bovenstaand het maximale is wat er tegelijkertijd in de truss hangt.

Volstaat de Behringer lichttafel dan? Leuk prijsje, tafel zelf is niet te groot...
    Is hij een beetje makkelijk te programmeren?

Wat is jullie ervaring?

Doen of nog even verder kijken?
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Als je de LC2412 bedoeld is een leuke tafel.
    Is vast al wel eens een topic over geweest.

m.v.g. Herman

Comment

• iric
      • Feb 2004
      • 3

Misschien wel,
      maar ik wil graag weten of deze tafel zou voldoen met de apparatuur die ik wil aansturen zoals in de OP vermeld ...

Comment

• lucken
        • Sep 2002
        • 342

Wat dacht je van dit tafeltje:

Max. 16 toestellen + dimmerkanalen - effect generator - backup mogelijk naar PC - ........

Groeten,

Luc

Comment

• Kingafric
          • Sep 2003
          • 33

Luc, dit ziet er wel leuk uit..

Waar kan je dit kopen en aan welke prijs..

Comment

• Freek Fokker
            • Aug 2003
            • 495

Die controller van Lucken lijkt wel wat op de cerrebellum van movitec, heet nu geloof ik wel anders, maar dat is in ieder geval wel een leuke controller voor je bewegend licht. Dan kan je altijd nog een botex tafeltje o.i.d voor je parren gebruiken.
            SR20DET

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Sorry maar dit soort dingen zijn toch echt al een keer behandeld. En wat je er dan precies mee aanstuurd maakt weinig uit; voor conventioneel heb je conventionele kanalen nodig; zoveel als je er gaat gebruiken. Voor intelligent hetzelfde verhaal. Dan kom je vanzelf bij een rijtje tafels uit; wat dan weer afhangt van je budget (dat valt gewoon uit te vinden in de folders, prijslijsten en websites) en wanneer je dan hier de zoekmachine gebruikt vind je voor de meeste van die tafels weer een aantal onderwerpen terug waarin de voor en tegens besproken worden. Wanneer je van een tafel dan nog niet weet wat wilt kun je altijd nog een nieuw onderwerp openen... en begin dan in het starters-forum of het drive-in gedeelte.
              Dat vind ik dan weer tenminste (niet verkeerd bedoeld uiteraard!)

Comment

• iric
                • Feb 2004
                • 3

citaat:Geplaatst door lucken

Wat dacht je van dit tafeltje:

Max. 16 toestellen + dimmerkanalen - effect generator - backup mogelijk naar PC - ........

Groeten,

Luc
                ziet er goed uit, maar wat kost deze???

Comment

• lichtmoderator
                  • Jun 2002
                  • 115

Voorlopig wordt dit topic gesloten, voor meer info check het sticky topic NIEUWE LICHTTAFEL/CONTROLLER

Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...