CMY collorchangers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sandertje
    • Feb 2004
    • 29

CMY collorchangers

Hallo lezers

ik ben opzoek naar betaalbare CMY colorchangers, als ik op het internet zoek is de prijs hiervan meestal moeilijk te vinden.
    Weten jullie betaalbare collerchangers en wat zijn jullie ervaringen met collorchangers.

greetz sander
    <<>>We can\'t see without light<<>>
  • - -Niels- -
    • Aug 2003
    • 253

Al op de site van J&H LICHT EN GELUID gekeken???

Comment

• DJ_Robin
      • Jul 2001
      • 610

CMY colorchangers ... waarom wil je persee CYM ? heb je daarbij al CYM heads of gebruik je veel niet standaard kleuren ?

Persoonlijk zou ik dan eerder kiezen voor een Wash Headje of voor gewone colorchangers zoals de Martin Pro 400 en soortgelijke.

Wat is je budget en waar ga je het voor gebruiken ? dan kunnen we je misschien iets gerichtere adviesen geven.
      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• johan L.
        • May 2001
        • 384

enigste die ik ken is deze http://www.robe.cz/default.aspx?cont...2-3e356457ee73 van robe
        Net deed ie het nog.

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Futurelight heeft er ook in het pakket zitten. De PCC-250 of de CC400.

Dingen zijn redelijk bruikbaar als bv truss-warmer.

Verwacht er echter niet te veel van.
          Ze zijn niet echt snel, de kleuren zijn niet echt mooi...

De PCC-250 heeft echter dan wel weer correctiefilters mee aan boord
          maar de snelheid valt dan ook weer tegen.

Als je niet de bedoeling hebt om snelle en exacte kleurenwissels te doen, zijn deze dingen goed bruikbaar (bv als truss-warmer)

Als je een echte goede colourchanger nodig hebt, kijk dan eens naar de colorcommand van Highend.
          Zeer snel door de speciale technologie, mooie kleuren door de tungsten-lamp en uitgebreide focus!

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Sandertje
            • Feb 2004
            • 29

bedankt voor de reacties,

ga zeker deze opties ff bekijken. op de vraag waarom CMY ik wil ze graag gebruiken omdat het voor een zeer statische stuk is warbij ik graag gebruik wil maken van mooie soepele overgangen en als je er dan een stuk of 6 neemt en deze in een soort waaier tussen 2 kleuren laat vloeien krijg je volgens mij iets leuks. Daarnaast is mijn budget rond de 350 euro per stuk, huren is ook nog een optie dus dit ga ik zeker ff bekijken. Is voor een klein stuk waarbij budget heel laag is maar waar ze wel iets willen met licht.

groeten sander
            <<>>We can\'t see without light<<>>

Comment

• Adverbo
              • Feb 2004
              • 60

Colorchangers met CMY zijn niet verkrijgbaar aan minder dan 800€/stuk zeker als het van goede kwaliteit is. Futurelight heeft er maar de beste (prijs/kwaliteit) ik al gezien heb is momenteel van ROBE : Colormix 240AT of 250AT.
              High End Colorcommand is natuurlijk "de" beste.

Comment

Working...