CCS colibri dmx-controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj Q-bone
    • Sep 2001
    • 171

CCS colibri dmx-controller

Ik heb de mogelijkheid een gebruikte ccs lightning colibri/cameleon dmx-controller aan te schaffen.

Het probleem is: er is geen onformatie over het apparaat beschikbaar, daarbij bestaat css niet meer dus is ook op het internet niks te vinden.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tafel? Of iig iemand die wat specificaties kan geven.
    Ik heb wel een foto kunnen vinden: www.fotohuub.nl/jpeg/F3.jpg

Het lijkt mij een zeer leuk tafeltje. Wat ik er voorlopig aan zou gaan hangen zijn 2 showtec tornado scan's. Later eventueel uitbreiden met bat-one's en/of nog 2 scan's.
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

de mogelijkheid...op marktplaats staat ie zul je bedoelen :-)

heb ff gekeken, bedrijf is failliet en heeft geen servicepunten whatsoever, software is dus verouderd, maar heb een folder liggen..
    mooi tafeltje, alleen nog wel lekker ouderwetsch gebaseerd op DOS als ik het zo zie.

Is er in versies van 96, 256 en 512 kanalen, geheugen afhankelijk van je PC, maar feitelijk ongelimiteerd, audio en midi in, alles hufterproof gebouwd, zit een movement-generator in, makkelijk proggen dus.

verder staat er in de folder ook niks, behalve de usual promopraat.

maareh, ga jij 175 euro betalen voor een tafel die niet meer geupdated is sinds eeuwen (staan dus bijna of geen fixtures in) en zit de software er bij op disk? anders is het wel lastig als je pc eens chrasht..als het er wel bijzit, mooi tafeltje voor het geld, maar ook het touchpanel wordt niet meer gemaakt, dus als dat kaspot is, lekekr laten staan!

Comment

Working...