op zoek naar nen dimmer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • STINO
    • Feb 2004
    • 93

op zoek naar nen dimmer

Ik ben op zoek naar een degelijke dimmer voor discobar en PA gebruik.
    Hij moet toch zeker 24 par's van 500 W aankunne en em moet zeker DMX gestuurd zijn.
    ik had gedacht aan den DX 626 maar er zijn er nog zoveel andere é
    wa zouden jullie doen
    [?]
    Skyline forever
  • Kevin_DM
    • May 2003
    • 577

lighttech SR12, niet echt goedkoop, maar voor mij een topdimmer.
    We gebruiken ze regelmatig volbelast, vlak naast (of soms zelf bovenop) de amps, en nog nooit problemen gehad mbt storingen.
    Heb er ook nog nooit problemen mee gehad (tenzij dan de demultiplex erdoor, maar dat was aangezien ie op driehoek stond, bij 380V gebruik).
    Voor de rest zitten er een aantal handige testfuncties op, alsook een fadertje per kanaal om ze manueel in te stellen. Meteen netjes ingebouwd in een FC, 63A stekker aan, en naar keuze schuko, harting 10p & harting 16p (met of zonder patch) aan de uitgangen.
    DMX is eenvoudig in te stellen met 3 draaiknoppen genummerd van 0-9 (dus geen getel meer aan dipswitchen) en voor de rest heel robuust geconstrueerd).
    --- watt ever you want ---

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

Zero88 Chilli
      Zero88 heeft altijd goed materiaal
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• delighted
        • Jul 2003
        • 420

Wat heeft je dimmer met je PA te maken??

Wil je al die 24 parren onafhankelijk van elkaar kunnen dimmen, of mogen het ook groepjes van 2 of 4 worden? Het gemiddelde dimmerpack is namelijk 10A afgezekerd, en dan kan je dus 4 parren per dimmer kwijt en heb je maar een dimmerpack van 6 dimmers nodig.

Comment

Working...