uitdaging..zoek mee naar een nieuwe tafel!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Ik zeg fatfrog... 48 dimmer kanalen & 12 fixtures. Zit je tafel vol; niet duur, en goed te begrijpen wanneer je je alleen in de basisfuncties verdiept (wat dus blijkbaar het idee is).
    Zou 'm in ieder geval bij de "mogelijkheden" zetten.

En die kun je een keer in actie komen zien als je wilt, zit in Etten-Leur dus dat is redelijk dichtbij (als ik fortuin hoor tenminste ). Laat maar horen als je interesse hebt, heb binnenkort nogwel wat staan in de buurt.

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

hmmm, frog zie ik wel zitten voor mezelf als vervanging voor de masterpiece, maar denk dat deze het nog geen half jaar volhoudt in d'n thuur....onderhoud..ga ik zaterdag mee beginnen, voor het eerst in 3 jaar komt het licht uit het dak...ben benieuwd.

Comment

• frq
        • Jan 2004
        • 2

uit ervaring weet ik dat een frog erg slecht tegen vochtigheid kan.

misschien is de Avolites Azure wat..... is volgens mij best wel hufterproof

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Ja, Mannen(en vrouwen natuurlijk)
          We zijn wel bezig met een techniekkant waar je dat soort dingen houdt. je hebt naar mijn idee geen tafels die waterdicht, hooliganproof en ook nog makkelijk te proggen zijn. ik denk dat het gewoon kiezen van 1 van bovenstaanden is of de guldenmiddenweg kiezen.

mogelijkheid:

Goedkopere tafel die makkelijk te bediennen is. (maar omdat de prijs lager ligt kun je hem sneller afschrijven en dus vervangen)wanneer er dan nu iets overheen gaat en hijs naar de volgende etage koop je weer een nieuwe.

Handige gebruiksvriendelijke tafel met een bierscherm.

Martin Light-Jocky. kun je als er een biertje overheen gaat een ander toetsenbord aanhangen of er een beschermhoes overheen treken.
          (er zijn ook waterdichte toetsenborden) de monitor staat rechtop en eventueel ingebouwd.(gebeurd weinig mee)en de systeemkast kun je veilig opbergen. Ik vind LJ ook relatief eenvoudig proggen.

Ik denk dat ik voor optie 3 zou gaan.

Suc6
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• movinghead
            • Aug 2001
            • 559

wat zijn optie 1 en 2 dan? [?]
            [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Dave
              • Jan 2001
              • 757

Optie 1 en 2 zijn resp. een goedkoop tafeltje of een tafel met bierscherm
              Optie 3 was LJ.
              Kan op zich best. Men neme een industrieel touchscreen met daarop LJ touch (of een 2532, maar die heb ik altijd al te duur gevonden) en laat daar die lui op hameren. De rest van de PC kan veilig weggeborgen worden, net als muis en toetsenbord.
              Schermpjes zijn wel prijzig, maar kunnen ontzettend veel hebben.
              U x I = Boem.

Comment

• R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

hmmm, zie Lightjockey niet echt zitten, hufterproofheid van een touchscreen is wel hoog, maar twijfel of het hoog genoeg is.
                gecombineerd met een 2532 en gewoon scherm zou het iets kunnen zijn, maar vind PC's daar niet echt een goede keuze

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

De vochtigheid in een Frog kan best wat hebben, we hebben er al een aantal keren wat bier overheen gehad. Maar goed: zeg nu zelf, elke tafel gaat bottoms-up wanneer er een stevig glas vocht in wordt gegooid, daar zijn ze niet voor bedoeld en kunnen ze dus ook niet tegen. Daarbij kun je inderdaad van plexi gewoon een bierschermpje maken wat al een hele hoop ellende kan voorkomen.
                  Je opmerking over onderhoud & het uithouden in die tent snap ik niet helemaal. Je kunt die mensen toch ook wijs maken dat er een tafel terug komt te staan van pakweg 3000 euro, dat er even een schermpje omheen moet vanwege het bier-gegooi, en dat ze niet met glazen boven het ding moeten komen. Problem solved lijkt me, en als dat ding keer op keer stuk gaat omdat er bier in gegooid wordt zal dat snel genoeg afgelopen zijn schat ik zo Heb nog maar weinig plekken meegemaakt waar het echt zo erg is dat de apparatuur op biergooien afgestemd wordt (maar goed, een moet de eerste zijn... dat is dan ook wel weer zo ). Je zou eigen met die gasten samen een paar tafels uit moeten proberen? Ik weet niet hoeveel waarde eraan gehecht wordt, of dat er gewoon een tafeltje moet staan wat het kan, no matter what.

Oh en nog even over vochtigheid: ik denk dat een PC waar LJ op draait ook redelijk snel 't loodje legt van condens e.d. als het lekker warm is daar, dan komt het water ineens overal vandaan, en blijkt een pc ineens heeeeel vochtgevoelig (uit ervaring ook )!

Comment

Working...