Coeff masterdisco 96

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jans
    • Feb 2003
    • 869

Coeff masterdisco 96

Wie herkent dit probleem en weet het antwoord?

Wij sturen onze scans, tornado, en moving heads, coeff MD250 zoom, aan met een mastersdisco 96 van coeff.
    Het probleem is dat het signaal onstabiel is. Voorheen gebruikten we voor de aansturing een Liteputer CX12 en was het altijd stabiel.
    Het maakt niet uit hoe lang de dmx-kabel is. Wat we al wel ondervonden hebben is als de aflsuitweerstand weg is het sytheem wel stabiel is maar ook traag.

Let me know.
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen
  • vic
    • Jun 2003
    • 93

Heb je al geprobeerd om er een terminator aan te hange
    of begrijp ik het probleem verkeerd

Comment

• Overdrive
      • Feb 2002
      • 717

Wij gebruiken deze tafel al enige tijd met uiterste tevredenheid.
      Vaak gebruiken wij niet eens een terminator en dat geeft bij ons geen problemen. Ik denk dat je het niet bij de tafel moet zoeken.

Groeten Joost

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door jans
        is. Wat we al wel ondervonden hebben is als de aflsuitweerstand weg is het sytheem wel stabiel is maar ook traag.
        Lijkt me dat jullie kabel gebruiken met een te lage impedantie.
        Dat terminators problemen zouden veroorzaken lijkt me straf! Ik kan me wel problemen met terminators inbeelden als een verkeerde kabel (andere impedantie dan 120 Ohm) gebruikt wordt! Dan geldt de waarde van 120 Ohm terminator natuurlijk niet...
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• vic
          • Jun 2003
          • 93

Mijn idee was om er juist wel 1 te gebruiken
          greetzz
          vic[^]

Comment

• movinghead
            • Aug 2001
            • 559

LEEEEEEEEEEEEEES DAN!!
            [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• vic
              • Jun 2003
              • 93

Ow sorry verkkerd begrepen[B)][:I][B)][:I]
              greeetzz vic[:I]

Comment

• jans
                • Feb 2003
                • 869

Na verschillende keren informeren over het gebruik van speciale DMX kabel is gebleken dat dit alleen nut heeft indien dit ook apart gelegd wordt.
                In 9 van de 10 gevallen vodoet microfoonkabel, en dit gebruiken wij dan ook. Als dit het probleem was geweest dan hadden we het probleem ook met de CX-12 moeten hebben. By the way; Coeff weet ook niet hoe het komt.

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

citaat:Geplaatst door jans

Na verschillende keren informeren over het gebruik van speciale DMX kabel is gebleken dat dit alleen nut heeft indien dit ook apart gelegd wordt.
                  [?][?][?]

citaat:
                  Als dit het probleem was geweest dan hadden we het probleem ook met de CX-12 moeten hebben. By the way; Coeff weet ook niet hoe het komt.
                  Ik vrees dat je mij niet goed begrijpt...
                  Ik heb het in de eerste plaats over de combinatie van kabel en terminator die niet op elkaar afgestemd zijn...
                  En dat het niet voorkomt op de CX12 is geen garantie. Zit echt wel een verschil tussen de verschillende transmitters en receivers.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• jans
                    • Feb 2003
                    • 869

citaat:
                    Ik vrees dat je mij niet goed begrijpt...
                    Ik heb het in de eerste plaats over de combinatie van kabel en terminator die niet op elkaar afgestemd zijn...
                    En dat het niet voorkomt op de CX12 is geen garantie. Zit echt wel een verschil tussen de verschillende transmitters en receivers.
                    Gesnapt en gesnopen,

Ga een en ander proberen, bedankt

Comment

Working...