mensen als ik 8 parren wil aan sluiten heb ik dan genoeg aan dit? Botex SC-4 4-kanaals Licht sturing ?? alvast bedankt
Par vraaggies
Collapse
X
-
Inderdaad, alles hangt af van de addressering die je dan aan de pars geeft. Op de DMX-bar kan je vier adressen instellen, dus elke lamp kan je een willekeurig adres geven van 1 tot 512. Normaalgezien zal je dus je eerste lamp op je DMX-bar adres 1 geven, je tweede adres 2, ...citaat:Geplaatst door Knakkerz
ok maar kan je ook zo doen dat je 2 standarts hebt met ieder 4 lampen dat je van 2 rode 1 setje maakt zegmaar enz.. ??
Als je dan een vierkanaals lichtsturing koopt, kun je adres 1 tot 4 aansturen. Alles hangt dus af van de adressering die je geeft aan jouw pars. Als je bv. de twee par-latten naast elkaar zet, en je geeft van de linkse lat de meest linkse par adres 1, de tweede par van links adres 2, ... Dan kun je best symmetrisch werken door bij de rechtse lat de meest rechtse par adres 1 te geven, de tweede van rechts adres 2, ...
Moest je dan de kanalen van 1 tot 4 aflopen krijg je :
-o-------!-------o-
---o-----!-----o---
-----o---!---o-----
-------o-!-o-------
Als je een achtkanaals lichtsturing koopt, zal je ze allemaal apart kunnen aansturen ...
LeanderComment
-
weet je ook wat voor "schakel"paneeltje hebt bij de Botex SC-4 4-kanaals Licht sturing
? als ik daar 8 parren op wil zetten... of zal ik het beste uitkomen bij een Botex DC-4 4-kanaals DMX Licht sturing ?? prijs is erg verschillend [
]
Professional...nee / Beginnertje... jaComment
-
Met een SC kun je noch flashen, noch dimmen, ...citaat:Geplaatst door Knakkerz
weet je ook wat voor "schakel"paneeltje hebt bij de Botex SC-4 4-kanaals Licht sturing
? als ik daar 8 parren op wil zetten... of zal ik het beste uitkomen bij een Botex DC-4 4-kanaals DMX Licht sturing ?? prijs is erg verschillend [
]
Het is enkel 4 lichtjes om beurt laten aanfloepen, niet meer ...Comment
-
Als je 2 DMX-4-bars neemt en een dmx-controller zoals de DC-4, dan hoef je per statief maar 2 draden te trekken: 1x 230V-snoer en 1x DMX-snoer (XLR)
Zo te lezen wil jij je lampen voor een beginnende disco gebruiken?
Dan is PAR 56 erg geschikt voor je om mee te starten.
Wil je niet moeilijk doen met verschillende dingen kopen? Koop dan een set als deze: http://www.licht-geluid.nl/shop/detail.aspx?ID=5417Comment

naaaa ik neem toch maar voor 8 channels Botex DC-8 8-kanaals DMX Licht sturing [
Comment