Ik heb ook nog geen idee wat ze kosten, maar ik ga denk ik morgen even informeren bij fairlight. Die zijn namelijk de importeur in nederland.
Showtec t4 probleem
Collapse
X
-
Houd er even rekening mee dat die bars geen interne progjes hebben zoals de Showtec-varianten.
mvg,
Stijn Vanstiphout,
LVL Multimedia
Belgiƫ
Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displaysComment
-
Nee ok, dat is waar. Maar de gene die IES balkjes kopen, maken meestal toch al bijna geen gebruik meer van dat soort programma. Die sturen ze toch al aan met paneeltje.citaat:Geplaatst door Stijn Vanstiphout
Houd er even rekening mee dat die bars geen interne progjes hebben zoals de Showtec-varianten.
mvg,
Denk dat voor de mensen die deze balkjes kopen (aangezien de hogere aanschafprijs, meestal voor proffesioneel gebruik en voor buiten) deze progs niet echt meerwaarde hebben.
Is weer terug !Comment
-
Aangezien jij ze wilde kopen, nam ik aan dat het wellicht voor drive-in werk zou moeten dienen. Dus maakte ik je d'r maar even attent op.
mvg,
Stijn Vanstiphout,
LVL Multimedia
Belgiƫ
Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displaysComment
-
daar moeten ze eventueel voor dienen, maar dan met paneel. Ik ben echter wel bereid meer geld uit te trekken, als ik weet dat ik daarvoor meer kwaliteit krijg en in ieder geval wat meer betrouwbaarheid.
Maar ik ga eerst nog kijken. Het zullen eventueel toch eerst de botex balkjes worden. Dan merk ik vanzelf wel hoe mij die bevallen.
Maar in ieder geval bedankt voor uw oplettendheid
Is weer terug !Comment
-
als ze inderdaad om en nabij de 400 euro kosten, dan houd ik ze zeker nog in overweging.citaat:Geplaatst door Michael
Drie jaar geleden waren ze 900 gulden inclusief btw dus ik schat nu ruwweg een 400 euro. In die buurt toch. Is nog goed te doen hoor.
Is weer terug !Comment
-
Gefeliciteerd! U had het juiste antwoord en gaat door naar de volgende rondecitaat:Geplaatst door ralph
kan je simpel oplossen...
functie knop ingedrukt houden, druk nu op channel 1. alles staat dan weer normaal, is een handige functie om snel ff je kanalen te reversen...
Net eindelijk kunnen proberen (de bar licht al een tijdje op locatie waar we meerdere shows doen en hebben gedaan deze maand) en het werkt perfect! Nooit geweten!
Nogmaals bedankt!Comment
-
Enig idee waarom een fabrikant een handleiding bij een produkt stopt ? [:0]citaat:Nooit geweten!
Dat het best wel handig is om die eens een keer te lezen !
Dat je voor jezelf uit die handleiding e.e.a. noteert en dat in de kist bij het apparaat houdt ?[8)]
Niet sarcastisch bedoeld hoor, maar ik krijg zo vaak dezelfde vragen gesteld van klanten, terwijl het antwoord gewoon in de handleiding staat.The Galaxy-drive-in discoshow... more sound, more light, more fun !Comment
-
Wel wat laat ....maar !! wat als je links en rechts een balk hebt staan , dan wil je dat de patreonen beide naar binnen en buiten bewegen, dus een recht zo die gaat, de ander reversed, vandaar deze handige knopjes.Comment

Comment