robe 250 xt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • id events
    • Mar 2003
    • 36

robe 250 xt

ik heb een vraag je wat is het verschil tussen de robe 250xt spot en de robe 250xt movinghead
    http://www.licht-geluid.nl/shop/detail.aspx?ID=3596 kost 1776.60
    http://www.licht-geluid.nl/shop/detail.aspx?ID=7360 kost 1955.77

groetjes id events
    ID-events
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

Het verschil op de site kan ik zo ook niet direct zien, staan ook dezelfde foto's bij zo'n beetje. Maar de ene versie is waarschijnlijk de Wash250 (beter geschikt voor belichting) en de andere de Spot250 (beter geschikt voor effecten) en die heb ik hier staan [8D]

Correct me if I'm wrong.

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Ik heb zo het idee dat hier sprake is van een fout op de website... De Robe 250XT Spot met een MSD 250/2 lamp...lijkt me gelijk. Evt kan de eerste versie een verouderde software hebben, en de afmetingen zijn verschillend. Misschien dat de 2de een verbeterde versie is... Ik weet wel dan ik die lampjes kan inkopen voor minder dan de helft van deze prijs...[:I] Het verhaal van de wash klopt in elk geval niet...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• id events
        • Mar 2003
        • 36

ik vond het zelf ook raar

groetjes
        id-event
        ID-events

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

ballast?

Comment

• Adverbo
            • Feb 2004
            • 60

Heren,

Antwoord is HEEEEEEL simpel.
            Sinds 1/1/2004 zijn alle Robe (light) producten altijd met lampen voorzien. Deze worden blijkbaar door ROBE in de toestellen gelaten omdat zij ermee quality control testen doen en zijn het misschien beu van de (nieuwe ???) lampen eruit te moeten halen.
            Onze vrienden van J&H zijn hoogstwaarschijnlijk vergeten de oude referenties uit hun databestand te nemen.

Toch nog bijvoegen dat de nieuwe 250AT veel verbeterd is.

Comment

Working...