Andre Rieu Lichtset?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

Andre Rieu Lichtset?

Heb toevallig vorige week een concert van Andre Rieu gezien, deze was buiten op een dorpsplein, nou wilde ik graag weten of iemand het lichtplan weet dat daar gebruikt is.

Alvast bedankt,
    mvg
    ERC
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

Spreek je Italiaans?
    Ik vermoed dat het de eigen set van André was, maar het kan ook prima dat er een spaghettislurper zijn kunsten heedt vertoond.
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Andre Rieu heeft alles zelf; operator= Maurice op Hog3..lichtplan onbekend bij mij...maybe someone else...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• NiTRO
        • Sep 2002
        • 677

Aha ja dit meneer een eigen productie had met eigen piepels wist ik maar ik had gehoopt dat iemand misschien iets meer info voor mij had....

alvast bedankt,
        ERC

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Dacht dat ie failliet was? Wat gebeurd er met die show dan? Veiling?

Comment

• Martin Hoogeind
            • Sep 2003
            • 60

Alle spullen kwamen van Martin Rental, En er hingen voornamelijk MAC 200 Profile's Performances and Washes, verder natuurlijk de standaard televisie conventionele bende! De operator voor Rieu is inderdaad Maurice maar voor dit soort producties (TV-specials) is er altijd iemand van TenFeet om te programmeren!!!!!!

Comment

Working...