Licht in (feest)cafe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakobjan
    • Jul 2002
    • 599

@Tom mag ik vragen waarom jullie voor de Dateq Apollo gekozen hebben??. met de Styx ben je wat goedkoper uit en deze zou imho ook moeten voldoen
    Jakob-Jan
    Lightjockey Beta tester
    Freelance Licht tekkie

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

chase met je parren: uitleg? dacht van niet

Comment

• tijn
        • Oct 2003
        • 184

duuh,

ik weet echt wel wat een chase van parren is. Maar waarom geloof je er niet meer in?

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

omdat hier alwel 6 parren worden opgehangen...
          Kan je die beter mee proggen in de scens die je aanmaakt dan dat je een aparte chase gaat proggen voor je parren lijkt mij.

Comment

• Tom
            • Nov 2000
            • 160

@Ralph dat dacht mijn broertje die trouwens ook ralf heeft ook al dus par56 short. Het was de bedoeling dat ik mn parren apart van rest kan besturen ivm het optreden van een band af en toe en als je deze mee programeerd kan dit niet meer.

@Jakobjan omdat ik de apollo(3toon regeling) een volwaardiger mengpaneel vindt dan de stynx(2toon regeling) en de apollo 1 kanaal meer heeft. we werken nu met de onyx dat is pas er.

@tijn tja daar moet ik nog eens over na denk aangezien in de twee mhs in het midden van het cafe had gehangen. Tekening is bijna klaar

Grtz,

Tom

Comment

• Tom
              • Nov 2000
              • 160

Hier zijn de tekeningen alvast voor diegene die autocad in zijn of haar bezit heeft. Zal proberen om ze ook nog als jpg te posten
              Grtz,

Tom

Comment

• mbottens
                • Feb 2004
                • 743

citaat:Ook leuk en zeer betaalbaar is de Universal Digi 32. Voor meer info zie: http://www.avl.be/dutch/avllightcontroller.htm
                Wat is leuk en betaalbaar?
                Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

Working...