Vraagje over programmeren Pearl

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tijn
    • Oct 2003
    • 184

Vraagje over programmeren Pearl

Hoi,

Ik wil beginnen met te melden dat ik nog nooit met een Pearl heb gewerkt. Ik heb echter wel de simulator op mijn pc staan en ik ben benieuwd hoe jullie de Pearl programmeren.
    Ik ben alleen bekend met de Pulsar Masterpiece en de Enigma en gebruik deze met name voor discotheek/drive-in gebruik. De de Masterpiece en Enigma kun je zo programmeren dat je meerdere keyboards hebt met op de ene alle chases, de andere alle kleuren, de andere de verschillende shutter effecten, gobo's etc. Afhankelijk van het nummer dat de dj draait kun je dus snel inspelen op de muziek.
    Wat ik van de pearl heb gezien is dat deze met name faders gebruikt en het gedeelte links onder om de kleuren en gobo's en dergelijke in te stellen. Hoe programmeren/gebruiken jullie de pearl om hier snel op in te kunnen spelen?
  • Robert  R
    • Feb 2001
    • 78

Om snel in te spelen op muziek en dergelijke moet je goed gebruik maken van je preset focussen. Voor de rest is het heel veel met faders werken. Ik gebruik zelf wel is de swop buttons om te flashen met een "kill" van de rest van het licht (vooral leuk met acl setjes)

Suc6

Robert

Comment

• delighted
      • Jul 2003
      • 420

Hier zijn al heel wat topics over geopend. Misschien dat de search je verder kunt kan helpen.

Comment

• lichtmoderator
        • Jun 2002
        • 115

Eerst en vooral de manual eens goed doornemen... kom je alvast een heel eind mee!
        Zoals Delighted al aanhaalt, is er hier op forum heel wat te vinden over de 'Pearl'.
        Gaande van een basic cursus tot onderwerpen over het indelen van de tafel.

Als je aan de zoekfuntie verder niks hebt (wat mij zou verbazen) laat het dan even hier weten. Voorlopig gaat er een slotje op.
        Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...