jands event 408 console

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristof
    • Jan 2004
    • 36

jands event 408 console

ik krijg maar geen sequences van mijn moving light geprogrammeerd op de jands event 408. zoals bijvoorbeeld een looplicht van de intensiteit of iris of kleuren van mijn macjes. en ik vind het echt niet in de manual ik heb hem al tientallen keren aan het uitpluizen geweest. kan iemand mij helpen want ik zou dit voor het weekend moeten weten please [^]
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

Ik neem aan dat je gewoon een chase bedoelt...

Dat is vrij simpel, je drukt op chase, je geeft een nummer op en evt een naam, de XF, en evt de masked/unmasked items.
    Daarna druk je na elke gewenste step op record, en als je klaar bent druk je op exit.

daarna druk je achter elkaar op assign en chase, tikt het nummer van de chase in en druk op de flash button van een assign fader.

klaar is kees of henk of wie er ook maar mee bezig is... [^]
    Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• kristof
      • Jan 2004
      • 36

ok bedankt! ik zal dit vant weekend eens proberen. Ik ben eens benieuwd of het ga werken. normaal wel denk ik, kan ik nog eens ff met de mac 250 kryptons gaan spelen

Comment

• Barthez
        • Dec 2003
        • 256

succes ermee!

1 tip, zorg dat je strobe tijdens het tikken van je show niet boven 80% komt, dan gaan je mac'jes namelijk heel vrolijk resetten [B)][8)][^]

Comment

• kristof
          • Jan 2004
          • 36

ja dat heb ik al ondervonden met mijn minimacs en mijn macjes 500 + 600, weet jij toevallig het commande om de lampen op de starten via de console??? (van de 250 kryptopns é) van de andere zou ook handig zijn

Comment

• Barthez
            • Dec 2003
            • 256

ik heb nog geen 250's krypton aan mn 416 gehangen, maar ik denk dat het hetzelfde is als bij de gewone 250's. Dus 1 keer resetten, strobo op 10 % en hopen dat het werkt

Comment

Working...