capture 3.0 demo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gieforce
    • Sep 2003
    • 17

capture 3.0 demo

Ik heb capture 3.0 demo gedownload, maar ik snap er de ballen van. Is er iemand die daar met werkt, en mij wat tips kan geven ?

Allemaal een fijn uiteinde.
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

RTFM...en ook een creatief 2004 gewenst...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• badboyscrew
      • Aug 2000
      • 304

citaat:RTFM...en ook een creatief 2004 gewenst...
      Roept de man die het altijd over professioneel doen heeft,
      en zich eigen toch wel verrekte goed vind.

Doe zelf eens wat je roept!!!

maar om op de vraag terug te komen gewoon een kwestie van drag en pleur en veel oefenen en spelen.

groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

citaat:Geplaatst door badboyscrew

Roept de man die het altijd over professioneel doen heeft,
        en zich eigen toch wel verrekte goed vind.

Doe zelf eens wat je roept!!!

Okeej....[xx(] Het spijt me vreselijk Alex maar ik begrijp je uithaal totaal niet... Men vraagt om een online uitleg van een tekenprogramma, zonder specifiek probleem; enkel... "ik snap er de ballen van "... Uiteraard is de reactie dan; RTFM... Dat jij dan op vreemde wijze naar mij uithaald, bevalt me voor geen meter. Uberhaubt denk ik dat je, om overtuigend over te komen, nodig moet gaan werken aan je zinsbouw... Misschien is een cursus zelfverzekerd overkomen voor beginners ook een idee... Hier schiet je weinig mee op, behalve dan dat je compleet naief overkomt op je 27ste...

Toch een goed uiteinde, en mail me voortaan als je de stoere badboy wilt uithangen...

PS I always read the f*cking manual before I start asking questions...
        Arvid Buit

Comment

• steef
          • Feb 2002
          • 29

okee, badboyscrew komt een beetje lomp uit de hoek maar heeft toch een beetje gelijk.
          Zoals je kon lezen heeft de schrijver van dit onderwerp een DEMO gedownload. Helaas is hierbij het nadeel dat je er geen beschrijving bij krijgt! RTFM word dus erg moeilijk!

Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag; het is in het begin erg ondoorzichtig maar heeft een hoog `oh ja` gehalte.
          het is veel kies en sleep.

Comment

• lucken
            • Sep 2002
            • 342

Beste,

inderdaad, meestal is het gewoon "drag and drop". De engelstalige handleiding staat steeds online ! Gewoon op F1 drukken in Capture en u bekomt de manual.

groeten,

Luc

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Beste Steef,

Ik heb direct de demo gedownload, en kan keurig bij help, contents een uitleg vinden incl. basic quickstart. De reactie van badboy-alex was echter op een ander punt gericht... Hij zegt letterlijk dat ik moet doen wat ik roep; in dit geval een manual lezen voordat ik begin met tekenen.... a) heeft hij geen enkele houvast om aan te nemen dat ik dit niet zou doen, en b) tracht hij op respectloze manier te gaan flamen... Dit accepteer ik niet, en vraag me ook sterk af WAAROM iemand dit zomaar neerzet... Naar mijn weten heb ik nog geen onnozele vragen gesteld hier...

maar goed, gieforce kan dus gewoon de quickstart doen, en alex kan mij mailen met slimme opmerkingen...dus problemen zijn weer opgelost...

groet'n

AJB
              Arvid Buit

Comment

• jakobjan
                • Jul 2002
                • 599

Capture is een goed uitziend pakket./. ik heb het getest me een aangepaste versie, waarbij Lightjockey gekoppeld kon worden aan Capture.. Volgens mij is er ook een demo set bij,, als je er niets aan hangt dan kun je daar nog wat mee doen.
                Jakob-Jan
                Lightjockey Beta tester
                Freelance Licht tekkie

Comment

Working...