Fixture voor Lichtjockey

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koemar
    • May 2003
    • 81

Fixture voor Lichtjockey

Hallo,

Ik was op zoek naar een fixture van de Coemar prospot 250 Lx voor Lightjockey. Nu had ik een *.udo en een *.udf bestandje gevonden op www.martin.com, deze werken echter niet. Heeft iemand misschien een werkend bestandje voor mij?

Greetz,

Ronnie
    Doe-mar een Coemar!
  • timescape
    • Oct 2002
    • 328

Stel deze vraag op het forum van Martin LightJockey, daar zul je sneller geholpen zijn denk ik. Overigens kun je ook zelf je fixture-profiles aanmaken he. Voor meer info : www.martin.com/forum

Groeten Jeroen

Comment

• jakobjan
      • Jul 2002
      • 599

he ronnie, ben je al geholpen met dit probleem
      Jakob-Jan
      Lightjockey Beta tester
      Freelance Licht tekkie

Comment

• Kav
        • Oct 2002
        • 80

In de map UserFixtures onder Users staat het profiel er gewoon bij. Dus zoek deze map even op als je importeert.
        If it ain't broke, fix it 'till it is!

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

citaat:Geplaatst door Kav

In de map UserFixtures onder Users staat het profiel er gewoon bij. Dus zoek deze map even op als je importeert.
          Het probleem is dat hij op een of andere manier dit bestandje niet goed pakt... Type van het bestand is anders dus hij herkend hem niet!!

Heb al in de gebruikshandleiding gekeken voor ronnie om zelf zo'n bestand aan te maken maar die handleiding is in het Italiaans dus kan er niet precies uithalen wat wat is...

Comment

• Lazy
            • Sep 2003
            • 294

citaat:Geplaatst door Lazy

citaat:Geplaatst door Kav

Het probleem is dat hij op een of andere manier dit bestandje niet goed pakt... Type van het bestand is anders dus hij herkend hem niet!!

Heb al in de gebruikshandleiding gekeken voor ronnie om zelf zo'n bestand aan te maken maar die handleiding is in het Italiaans dus kan er niet precies uithalen wat wat is...
            Het bestandstype van de andere fixtures is .GS2

Iemand een idee hoe dit op te lossen??

Comment

• jakobjan
              • Jul 2002
              • 599

udf file importeren

lightjockey starten.

Setup --> fixture configuration --> import profile.
              Jakob-Jan
              Lightjockey Beta tester
              Freelance Licht tekkie

Comment

Working...