LJ fingers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cherrybay
    • Dec 2002
    • 51

LJ fingers

ik heb LJ Touch + 2532 van martin , Ik heb er ook nog een goedkoop DMX-in tafeltje aan hangen (GLP/Botex) Nu wil ik dat tafeltje vervangen voor een Fingers .
    Vraag: is dat wel nodig gezien de andere hulpmiddelen die ik heb?
    Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

dat kun je toch best zelf beantwoorden die vraag. kan je alles besturen op de manier gelijk je nu bezig bent? Ben jij daar dan tevreden mee?

als je op beide vragen ja kunt antwoorden zie ik niet in waarom je een nieuw tafeltje zou moeten kopen.

Het staat je natuurlijk vrij om dit te doen, maar hoe kunnen wij nu weten wat jij wilt.
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• cherrybay
      • Dec 2002
      • 51

@ronny THNX voor de reply.
      klopt heb je gelijk in , Nee ik ben niet echt tevreden (ben ik niet gauw), maar voegd die fingers nu echt wat toe ? of kun je d'r op een andere manier mee werken ? Kijk je hebt niets ECHT nodig maar ...
      Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

ja ik persoonlijk ken nu eigenlijk niks van licht af. laat staan van complexe sturingen zoals martin lj enz..
        ik ken dus ook die lichttafel "fingers" niet, maar het enigste advies wat ik je kan geven is:
        huur eens een tafeltje voor een dag en vergelijk dan eens met je huidige situatie. Als het met het gehuurde tafeltje( bv fingers) veel beter gaat of gewoonweg echt leuker werken is, ja dan is de aankoop van zo een tafeltje het geld waard.

misschien dat er andere mensen zijn die ook met zo een setup werken gelijk jij, die zullen je veel gerichtere info kunnen geven als ik.
        ik hoop toch dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Dave
          • Jan 2001
          • 757

Tja, persoonlijk vind ik de voordelen van Fingers nog niet zo duidelijk als je het vergelijkt met een lichttafel op de DMX-in. Zeker als je naar prijs en functies gaat kijken, kom ik tot de conclusie dat je voor dat bedrag beter een echte lichttafel kunt kopen, die je aan LJ hangt. Voordeel is dan dat je die tafel ook voor kleine activiteiten stand-alone kunt gebruiken, terwijl Fingers niet meer is dan een bak schuiven met seriele aansluiting.
          Let wel, het ding is net uit. De prijs zal wel wat dalen, en met de tijd zullen er zeker ook functies aan toegevoegd worden, waardoor Fingers meer kan dan een DMX-tafel.
          Het is een afweging die je moet maken, ik zou het bij een DMX-tafel houden.
          Met de opstelling die jij hebt zal je zeker mooie showtjes kunnen maken, daar zal Fingers momenteel weinig functioneels aan toevoegen.

U x I = Boem.

Comment

Working...