DMX-bar vraag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

DMX-bar vraag

Ik wil graag mijn parren, die aan een botex T-4 bar hangen, automatisch laten chasen op de muziek.
    Nou is dat het probleem niet, maar als er even geen muziek is blijft de lamp, waar hij bij het chasen is geeindigd, aanstaan.
    Kan ik hier iets tegen doen, of gaat hij vanzelf na een aantal min. uit?
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

Ik heb er zo nog niet opgelet maar ik denkt dat ze wel zullen blijven branden want als er geen muziek is worden ze ook niet getriggerd. Als er daar iets aan te doen is zou ik dus niet kunnen zeggen

Greetz tom
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Enige wat je hier aan kutn doen is een tafeltje aan je T4 bar knopen. De functies op de T4 bar zelf voorzien hier niet in.

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

citaat:Geplaatst door ralph

Enige wat je hier aan kutn doen is een tafeltje aan je T4 bar knopen. De functies op de T4 bar zelf voorzien hier niet in.
        Bedankt, tafel er aan hangen is in dit geval ook geen optie. Ik ben er zelf namelijk niet bij, dus ik zet ze aan en ga weer weg. Maar bedankt voor je reactie, als het niet kan dan weet ik genoeg!

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Je kan ook zo'n pedaaltje kopen bij je T4-tje.
          Daar kan je ook wat functies mee bedienen
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Maar dan krijg je dat parretje nog niet uit axs

Comment

• Fritz
              • Oct 2001
              • 621

citaat:Geplaatst door axs

Je kan ook zo'n pedaaltje kopen bij je T4-tje.
              Daar kan je ook wat functies mee bedienen
              FF lezen, ik zit er dus niet bij om te bedienen....anders kon ik hem wel gewoon uitmaken....

Comment

• delighted
                • Jul 2003
                • 420

Het lijkt mij dat er vrij simpel iets te maken moet zijn die iets dergelijks realiseert.

Een simpel microcontrollertje met wat elektronica eromheen moet de boel wel kunnen fixen.

Comment

• BlackenWhite
                  • Jul 2003
                  • 32

Waarom vraag je dan niet of iemand die tafel niet kan besturen dan is het probleem ook opgelost.
                  The world is Black the world is White life united.

Drive-inn Discotheek Black&White

Voor al uw feesten en partijen!!

Comment

• Controller
                    • Apr 2002
                    • 745

Ik weet dat highlite een R2 footcontroller heeft die speciaal voor deze series barren zijn. Het is een voetcontroller met 2 knoppen - full on - black out - je verbindt die via een jack plug met je balk en vervolgens link je meerdere balken door via xlr dan kan je via een footcontroller alles black out

Comment

• Fritz
                      • Oct 2001
                      • 621

citaat:Geplaatst door controller

Ik weet dat highlite een R2 footcontroller heeft die speciaal voor deze series barren zijn. Het is een voetcontroller met 2 knoppen - full on - black out - je verbindt die via een jack plug met je balk en vervolgens link je meerdere balken door via xlr dan kan je via een footcontroller alles black out
                      Is dit een antwoord op de vraag? Geloof het niet he? Moderator kan jij dit topic sluiten, want ik weet genoeg...

Comment

Working...