F80Z remote

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

F80Z remote

Helo,
    ik heb overlaatst een F80Z van antari gekocht(zie ook mijn signature)
    mijn remote is gewoon een schakelaar,
    nu dacht ik zo: als ik de schakelaar in m'n remote kan vervangen door een relais, dan en ik die met dmx aanstuur.
    dan heb ik een DMX foger!!! is dit mogelijk? zo ja: heeft iemanf een schematje voor een klein dmx 1ch switchpakie liggen? lijkt me wel leuk.

Greetz,
    Dries
    [CENTER] [/CENTER]
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

klopt, om een heel gedoe je voorkomen : heb je geen switch vrij op je switch-pack? anders krijg je zoveel gedoe met demux, extra voeding voor je relais, etc...

Comment

• lve
      • Nov 2002
      • 62

De schakelaar van de afstandsbediening is idd zeer simpel te vervangen door een relais, let er wel op dat er 220 door het schakelgedeelte van het relais zal lopen.
      Over het dmx gebeuren kan ik niet veel vertellen, misschien is het idd makkelijker om je relais aan te sluiten op je dmx switchpak.

Groeten Laurens
      mvg LvE.

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Ik heb bij een JEM hazer weleens het DMX printje van een Martin Pro2000 ingebouwd. (de eerste Jem hazers waren alleen maar analoog) Voeding voor het printje is volgens mij 15V, uitsturing geregeld van 0-12V. Afmeting is ongeveer 4x8 cm, dus moet nog wel ergens in de behuizing passen. Printje heb ik toen los besteld bij Fairlight. Misschien kun je hier iets mee?
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• KoenB
          • Mar 2003
          • 453

citaat:Geplaatst door driesmees

Helo,
          ik heb overlaatst een F80Z van antari gekocht(zie ook mijn signature)
          mijn remote is gewoon een schakelaar,
          nu dacht ik zo: als ik de schakelaar in m'n remote kan vervangen door een relais, dan en ik die met dmx aanstuur.
          dan heb ik een DMX foger!!! is dit mogelijk? zo ja: heeft iemanf een schematje voor een klein dmx 1ch switchpakie liggen? lijkt me wel leuk.
          Heb hetzelfde idee, heb al een remote gemaakt die eigenlijk een dmx demux is naar 0-10V wat dan een relais aanstuurt. Wel zien dat de relais voldoende groot is. Werkt perfect. Heb ook het lampje behouden.
          Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

Working...