Maxxyz Lighting Product of the Year

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiggalowile
    • Nov 2003
    • 34

citaat:Geplaatst door Krizz
    We hebben onze baas al eens lief aangekeken voor een Hog II of III en nu maar hopen :-)
    Hog II ...zo goed als onmogelijk te verkrijgen in tweedehands vermist dat men gestopt is met deze te maken , als je toch eentje weet meldt het me dan , de prijs zal waarschijnlijk op de hoogte van de aankoopprijs zijn ...

HOG 3 is nog niet bedrijfszeker , ook niet na de laatste beta versie , mischien tegen volgende zomer [:0]

MaXXyz gaat volgens mij nooit de markt van de HOG's bedreigen , mischien in het financiele segment net onder de HOG
    *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

• LJ Gerrit
      • Apr 2002
      • 479

citaat:Geplaatst door AJB

Als Gerrit nu eens een aantal seminar/uitleg-dagen organiseert lijkt het me leuk om eens een dagje onder begeleiding te pielen...
      Check your mailbox
      ------------------------------------------------
      Without colour, there is no perception
      MvG

Gerrit Schottert
      Controllux

Comment

• FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

Daar wacht ik ook nog steeds op gerrit dus bij deze ff je geheugen verfrist
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• LJ Gerrit
          • Apr 2002
          • 479

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Daar wacht ik ook nog steeds op gerrit dus bij deze ff je geheugen verfrist
          [:I]Sorry Thijs, mail me even je emailadress door voor een persoonlijke uitnodiging voor 1 van de MaXXyz seminars
          MvG

Gerrit Schottert
          Controllux

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

citaat:Geplaatst door Wiggalowile
            Hog II ...zo goed als onmogelijk te verkrijgen in tweedehands vermist dat men gestopt is met deze te maken
            Hoeveel moet je er hebben? Zijn echt wel tweedehands te vinden en aan redelijke prijzen!
            BTW : Een hog blijft zijn waarde behouden voor een groot gedeelte...
            net als zovele merken die hoog staan aangeschreven.

Voor de rest post ik hier straks of morgen wel ff mijn bevindingen qua Hog vs Maxxyz.
            Ben pas terug van een klusje in Espagna op Hog 3 [8D]
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• veldeman
              • Dec 2003
              • 1

Ik moet zeggen dat toen ik een jaar geleden de software van de Maxxyz zag, dat dit niet alles was.
              Maar als ik zie wat de versie nu geworden is (ben net terug van LDI) dan sta ik wel verstomd van de vooruitgang.
              Als die jongens tegen dat tempo blijven vooruitgang maken dan gaat de Hog en GrandMa toch serieus moeten oppassen binnenkort.
              Ik heb de snelheid gezien van de betasoftware die op de beurs draaide. En ik moet zeggen, dat die nu toch wel vlotjes begint te draaien.
              Heb je die Remote Focus gezien met een TabletPC? Fantasitisch werkte dat.
              Ik heb daar op de beurs toevallig met iemand gepraat die een betatester bleek te zijn. Hij werkt bij een grote verhuurfirma in de US. Ik vroeg hem wat hij van die Maxxyz vond. Hij stond vooral versteld van het R&D team hoe stabel de software bij hem binnenkwam. Hij is ook betatester geweest van de HogIII, maar heeft die nu gelaten voor wat het is.
              Die digital belts vond hij in het begin ook niets, maar hij zij dat je na uren programmeren niet moe wordt met de hand zoals met de jogwheels. Heeft daar iemand ervaring mee?

Comment

• Martin Hoogeind
                • Sep 2003
                • 60

Jongens wanneer leren we het nu eindelijk?

De kwaliteit van een show wordt niet bepaald door een console maar door de mesnen die eraan werken, een console is en blijft een instrument! En zoals bij elk instrument, oefening baart kunst!

De meeste echte goede operators hebben waarschijnlijk wel een persoonlijke voorkeur voor een bepaald type, maar het in de basis moet iedereen met elk type tafel weg kunnen komen!

Binnenkort krijgen we Innercity in de Amsterdam RAI, op sommige hallen staan Pearl's, om sommige hallen staat een Maxyzz en op weer een andere hal staan Hog's. Alle operators die daar staan weten wel waar ze mee bezig zijn, dus we zullen daar wel zien welke consoles problemen gaan gaeven! Feit blijft op zo'n party worden er heel veel laag op laag op laag geprogrammeerd......!

We zullen zien!

Comment

• LJ Gerrit
                  • Apr 2002
                  • 479

Ja Martin, ik ben ook zeer benieuwd hoe de diverse tafels het houden.
                  Alle aanwezige operators hebben zelf de keuze gemaakt op welke tafel ze de productie willen gaan doen.

Ik heb een tweetal operators 2 dagen op cursus gehad voor de MaXXyz. Hun eerste reactie was zeer positief, maar de praktijk zal het uitwijzen.
                  Het is de bedoeling dat er twee zalen worden voorzien van een MaXXyz, de rest van de zalen is mij onbekend.
                  Ik zal er in de aanloopfase tot aan de productie aanwezig zijn om, indien nodig, ondersteuning te bieden.
                  MvG

Gerrit Schottert
                  Controllux

Comment

• Wiggalowile
                    • Nov 2003
                    • 34

citaat:Geplaatst door axs

citaat:Geplaatst door Wiggalowile
                    Hog II ...zo goed als onmogelijk te verkrijgen in tweedehands vermist dat men gestopt is met deze te maken
                    Hoeveel moet je er hebben? Zijn echt wel tweedehands te vinden en aan redelijke prijzen!
                    BTW : Een hog blijft zijn waarde behouden voor een groot gedeelte...
                    net als zovele merken die hoog staan aangeschreven.

Voor de rest post ik hier straks of morgen wel ff mijn bevindingen qua Hog vs Maxxyz.
                    Ben pas terug van een klusje in Espagna op Hog 3 [8D]
                    Showtje gedraait met HOG III ...in playback dan , anders is het echt toch riskant en is het zeker geen live show

HOG II te koop , IK KOOP laat me wat weten \o/
                    *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

• KoenB
                      • Mar 2003
                      • 453

citaat:Geplaatst door Martin Hoogeind

Jongens wanneer leren we het nu eindelijk?

Binnenkort krijgen we Innercity in de Amsterdam RAI, op sommige hallen staan Pearl's, om sommige hallen staat een Maxyzz en op weer een andere hal staan Hog's. Alle operators die daar staan weten wel waar ze mee bezig zijn, dus we zullen daar wel zien welke consoles problemen gaan gaeven! Feit blijft op zo'n party worden er heel veel laag op laag op laag geprogrammeerd......!

We zullen zien!
                      Is er iemand die naar Innercity gaat? Kunnen we afspreken?
                      Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

Working...