2308 ' crash '

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cnsjoost
    • Mar 2002
    • 25

2308 ' crash '

Iemand enig idee hoe het kan dat een 2308 met twee pro518's ineens een error geeft. (error nr. 5) Heb het vorige week nagezocht, en bleek dat het te maken had met de eprom. Deze error heeft als gevolg dat het geheugen helemaal leeg is.
    Nier zeer ernstig, maar als dit wekelijks gaat voorkomen wordt het toch vervelend. Nu vraag ik me toch af.....hoe kan dit?

Reacties als, "Tsja dat is Martin" of " koop een fatsoenlijke controller" mogen uitblijven.

Gegroet
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

ja ik heb ook al eens meegemaakt dat de 2308 ineens raar begon te doen. heb toen naar martin gebeld en die hebben mij een te doen lijst gegeven en toen was het probleem verholpen. je moest dus iets speciaal met de schuiven doen. ik zal eens kijken of ik dat blad nog heb liggen. ik weet wel niet meer heel zeker of het dezelfde fout was maar ik dacht van wel. zal het ene nakijken
    hehe wat een gedoe

Comment

• martin rs
      • Oct 2003
      • 54

hebben we een keer gehad dit probleem en dat was toen we em een heel lange tijd niet meer hadden aangesloten.
      we hebben em toen weggebracht en konden em diezelfde middag ophalen.
      wat er exact mee was kan ik me niet heugen
      DJ is not a crime

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

Hoi,

mijn ervaring met de 2308 is dat hij erg gevoelig is voor storingen op het audiosignaal, of een te hoge voedingsspanning.

gebruik altijd een ontstoorfilter op de geluidsinput, zo'n simpel filter om dynamoruis uit de auto te filteren voldoet al.

Goed idee is een extra eeprommetje te regelen als spare, aangezien in 99% van de gevallen dit het probleem is.

Groeten,
        Ralph

Comment

Working...