Zojuist een 400 Watt blacklight gekocht met E40 fitting
(showtec), en natuurlijk eerst even thuis uitproberen.
Na zo'n 5 a 10 minuten klapte de blacklight schaal (het omhulsel) uit elkaar.
De witte lamp die erin zit bleef gewoon branden, dus ik denk dat hij te heet geworden is!
Ik heb meteen naar de zaak gebeld waar ik 'm gekocht heb en moet daar morgen even naartoe komen.
Heeft iemand hier eerder last van gehad??
Toevallig stond ik met m'n rug naar de lamp toe, op het moment dat hij klapte, moet er niet aan denken dat het 2 minuten eerder gebeurd was toen ik met m'n snufferd echt vlak voor de lamp hing, of dat dit gebeurt tijdens een feestje als hij hoog in de truss hangt (glas ligt nu bij mij thuis al enkele meters verspreid).
Alvast bedankt
Groeten John
(showtec), en natuurlijk eerst even thuis uitproberen.
Na zo'n 5 a 10 minuten klapte de blacklight schaal (het omhulsel) uit elkaar.
De witte lamp die erin zit bleef gewoon branden, dus ik denk dat hij te heet geworden is!
Ik heb meteen naar de zaak gebeld waar ik 'm gekocht heb en moet daar morgen even naartoe komen.
Heeft iemand hier eerder last van gehad??
Toevallig stond ik met m'n rug naar de lamp toe, op het moment dat hij klapte, moet er niet aan denken dat het 2 minuten eerder gebeurd was toen ik met m'n snufferd echt vlak voor de lamp hing, of dat dit gebeurt tijdens een feestje als hij hoog in de truss hangt (glas ligt nu bij mij thuis al enkele meters verspreid).
Alvast bedankt
Groeten John

]. Das goed om levenslang verminkt te blijven[V]

Comment