Dmx 1 lightjockey

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

Dmx 1 lightjockey

Hey,

Ik moet zaterdag een klus doen in een discotheek en ze werken daar met lightjockey. Nu is mijn vraag er zit daar een dmx in op kan ik dan met zeg ons een scenesetter cmx24 de master en de subgroepen( lichtsterkte) regelen en cue's afspelen. Al eens thuis op pc gekeken dit zou moeten lukken, maar zijn er mensen die daar daadwerkelijk ervaring meehebben of al eens geprobeerd hebben..

Greetz tom
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt
  • mc hammer
    • Oct 2003
    • 13

Hoi Tom,

Het hangt er vanaf welke versie van Light-Jockey je hebt. De software is altijd hetzelfde, maar er zijn verschillende hardware-versie's, sommige hebben wel dmx-in, sommige niet.
    Daarvoor zou ik even naar de discotheek bellen. Als ze dmx-in hebben dan kan je daar inderdaad diverse dingen mee regelen. Bij de software zit de dmx-in emulator, daarmee kan je uit proberen wat er allemaal gebeurd. Voor alle mogelijkheden kan je het beste de lijst doorlopen in het programma zelf, want er zijn nog al wat mogelijkheden. Ik gebruik meestal de mogelijkheid om de subgroepen te dimmen en de optie macro-speed/amplitude.

Veel succes zaterdag!

Groetjes,

Mark...
    Op verzoek van de gebruiker is het profiel niet meer actief.

Comment

Working...