Hey,
Ik heb een keer sluiting gemaakt door met 1 kabel van de ingang naar uitgang te gaan. ( ja ik weet het was heeeel DOM
) Sinds dien werkt hij een btje vreemd. Als ik nu een dmx apparaat op uitgang van T4 zet dan werkt hij niet zoals het moet. Lichtsterte word heel matig en besturing werkt nauwelijks. Als ik een T4 erachter plug dan werkt de 2de balk wel maar in die ene waar ik toen een keer een sluiting in heb gemaakt werken de uitgangen niet. De gestoorde balk geeft wel aan dat er een dmx signaal binnenkomt en met een btje slingeren met XLR van de uitgang stuurt hij het signaal door naar ander T4.
Heeft dit allemaal mee te maken of is dit een samenloop van los contact en een sluiting die ik heb gemaakt? En wat kan ik kapot hebben gemaakt door deze sluiting?
Ik heb een keer sluiting gemaakt door met 1 kabel van de ingang naar uitgang te gaan. ( ja ik weet het was heeeel DOM
) Sinds dien werkt hij een btje vreemd. Als ik nu een dmx apparaat op uitgang van T4 zet dan werkt hij niet zoals het moet. Lichtsterte word heel matig en besturing werkt nauwelijks. Als ik een T4 erachter plug dan werkt de 2de balk wel maar in die ene waar ik toen een keer een sluiting in heb gemaakt werken de uitgangen niet. De gestoorde balk geeft wel aan dat er een dmx signaal binnenkomt en met een btje slingeren met XLR van de uitgang stuurt hij het signaal door naar ander T4. Heeft dit allemaal mee te maken of is dit een samenloop van los contact en een sluiting die ik heb gemaakt? En wat kan ik kapot hebben gemaakt door deze sluiting?

Comment