problemen met dmx besturing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Misschien voor je pars eeen dimmer kopen à la LM400? lijkt me geschikt?
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• lj djcenter
      • Jul 2003
      • 148

citaat:Geplaatst door driesmees

Misschien voor je pars eeen dimmer kopen à la LM400? lijkt me geschikt?
      Lm 400 lijkt mij niet zo geschikt. Als u post leest, lees je dat zijn pars dmx gestuurd zijn met een lm400 van jb kan dit niet. Wen met een dmx 400 (dit was waarschijnlijk wel de bedoeling) of een scenesetter cmx 24

greetz tom
      Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• Harmen
        • Sep 2003
        • 379

de synchro was van een verhuurbedrijf duz lijkt me wel getest...
        maar laten we t maar op n ongelukje houden dan (tenzij iemand echt n i-d heeft)
        bdankt voor de reacties!

mzzls

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Joey,

ik heb t al eens tegen je gezegd in een ander topic en je moet het niet al te negatief opvatten, maar: DOE IETS AAN DE INTERPUNCTIE, please!

Comment

• DjFlo
            • Jun 2003
            • 332

Joey,

ik heb t al eens tegen je gezegd in een ander topic en je moet het niet al te negatief opvatten, maar: DOE IETS AAN DE INTERPUNCTIE, please!

Beste joey,

Ik zit nu in 4 mavo dus je moet van mij niet al te hoge woordenschat verwachten kan je ff uitleggen want je met de interpunctie bedoelt? Dan weet ik ook waar we hier over praten

groeten

floris

Comment

• SjoerdOptLand
              • Jul 2003
              • 261

Floris, ik ben het wel met joey eens. Interpunctie wil zeggen punten en komma's.

alsje een tekst gaat schrijven terwijl nergenspunten of kommas staan dat is het op een gegeven moment best lastig te volgen wat je bedoelt vooral als je zinsbouw niet helemaal duidelijkaangeeft waar een zin stopt ofeindigt daarom dus het advies

Schrijf punten na een zin, en schrijf ook komma's waar ze horen. Dat is voor iedereen een stuk prettiger.

Alvast bedankt,
              Sjoerd

Comment

• delighted
                • Jul 2003
                • 420

citaat:Geplaatst door Harmen

de synchro was van een verhuurbedrijf duz lijkt me wel getest...
                Helaas, dat is lang niet altijd het geval.

Als het druk is bij een verhuurbedrijf, dan hebben ze vaak geen tijd om de spullen te testen en gaat het meteen weer door naar de volgende klus.

Tuurlijk zijn er ook goede verhuurbedrijven, maar de praktijk wijst uit dat lang niet alle bedrijven hun apparatuur testen als het terugkomt. Geluid wordt meestal wel ff snel getest, een speakertje aansluiten is zo gebeurd, en je hoort zo of die kapot is. Maar bijvoorbeeld een movinghead testen kost gewoon veel meer tijd, en die wordt er lang niet altijd voor genomen.

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Eh... DJFlo, Sjoerd... Ik begon toch over interpunctie?

En cker in de 4de (of het nou vwo of ivbo is, maakt niet uit), mag je wel weten wat interpunctie is. Anders is jouw docent(e) Nederlands het niet waard nog voor de klas te staan. Maar daar ging al een heel ander topic over ("moderator's humor" als k t me goed herinner), dus laat ik het verder rusten.

Comment

• joey
                    • Nov 2003
                    • 6

gelukkig,,,,,,,,,,,.............
                    j v griensven

Comment

• Harmen
                      • Sep 2003
                      • 379

ja ze zeiden dat tie getest was achteraf en vooraf en da gloof ik ook wel hoor...
                      maar ja k vind toch vreemd

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

citaat:Geplaatst door fl@x

Ik zou toch maar eens een fasedraaier proberen. De oudere types intelligent licht van Martin hadden wel degelijk 1: shield 2: (+) hot en 3: (-) cold. Hierbij doel ik op b.v. de Pro-218 scan en Pro-400 robocolor. Tegenwoordig hebben ze mac's en dergelijke wel volgens het schema van Aart uitgevoerd.

Succes
                        Volgens mij hadden die nog geen dmx-protocol, en moesten met een software-adapter aangepast worden. speciaal kastje ertussen. Tenninmste, tot 1994, want daarna heb ik geen licht meer gedaan.

Comment

Working...