DMX, software...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ffChecken
    • Oct 2003
    • 1

DMX, software...

Ik ben zomaar een beetje aan het rondkijken op het gebied van licht aansturing d.m.v. DMX. Nu is mijn vraag, wat zou ik nodig moeten hebben als ik een aantal parretjes wil aantsturen via een laptop?

Kan iemand misschien vertellen welke software ik nodig zou moeten hebben, hoe is de interface e.d?

mvg,

Marcel.
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

hey....
    Ik denk dat je de zoekmachine ff moet gebruiken dan kom je echt vanalles tegen! van de ervaring tot de prijs enz!

veel succes nog

groeten

floris

Comment

• ljanton
      • Sep 2003
      • 373

euhm ik weet dat je van aan de laptop een dmx programma nodig hebt zoals "sweetlight" daaraan koppel je vanuit je usb poort een DMX interface => over het laatst nog 1 gezien van "skytec" kost 999 euro's
      van aan die dmx interface met een goeie dmx kabel naar de dimmingpacks / dimming t-barren en zo voort naar de pars
      zo doen wij dat toch

greet's ljanton

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

ow niet goed gelezen , software duss , wel wij werken met sweetlight en dat werkt perfect dus, sweetlight is niet slecht je kan er ook van dat programma een demo down loaden op die site om te proberen duss , doe dat en dan kan je zien wat je wil

greet's ljanton

Comment

Working...