scanmaster II

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

kawa: heb je de nederlandse vertaling van de handleiding er al bij?

deel die mening over slecht werken van de scnamaster niet: wij hebben deze sturiongen in de losse verhuur op headjes, gaat prima
    zeker voor mensen die de ballen van die spullen begrijpen maar wel een gelikt showtje willen hebben.

Ze worden ook gebruikt in aantal vaste shows. Niet de meest ideale sturing, maar erg gemakkelijk werken!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• wz productions corijn
      • Oct 2003
      • 18

het was de engelse handleiding geloof ik... we hebben ook geen problemen met de scanmaster gehad (behalve onduidelijke manual en zwakke adaptoraansluiting)... maar wel veel met ander showtec materiaal

Comment

• woutertje000
        • Mar 2004
        • 2

Hallo iedereen,

Op school hebben we een nieuwe Showtech, een Showmaster 24. Nu willen we voor een voorstelling (Hair, verder niet belangrijk ofzo), de scenes inprogrammeren. Maar bij de aanschaf hebben we geen handleiding gekregen. Daarom weten we niet hoe we scenes moeten inprogammeren. Ik hoop dat 1 van jullie mij kan vertellen waar ik de handleiding kan downloaden (het liefst Nederlands).

Alvast bedankt

Wouter
        Geniet met mate, geen glazen maar vaten

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

gewoon je leverancier aan zn broek trekken!
          Die is je verplicht een handleiding te leveren...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

ff in je mailbox kijken wouter

kon iig de manual van de American DJ Scene Setter voor je vinden, deze ziet er het zelfde uit, met een beetje geluk werkt ie ook het zelfde (lang leve de OEM-merken )

[edit]kreeg inderdaad beide keren een mailtje terug dat het niet is gelukt [V] hier dan maar de url http://www.americandj.com/pdffiles/Sceneset.PDF[/edit]

Comment

• woutertje000
              • Mar 2004
              • 2

Hee Jurjen,

Jij zei dat je wat in me inbox had gemaild, maar ik heb niks ontvangen... klopt dat???
              Zou je het anders nog ff een keertje kunnen mailen, alvast bedankt

Wouter
              Geniet met mate, geen glazen maar vaten

Comment

• djbirdie
                • Oct 2002
                • 509

Dit is de handleiding van de Botex Scenesetter, is volgens mij dezelfde. Suc6!
                grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Baszza91
                  • Oct 2005
                  • 476

Hallo,

Ik ben nog steed(s) op zoek naar een tafel voor de martin mania scx-500. Het geld is er wel ongeveer 380 voor de tafel. Het is de bedoeling om er 2 a 4 scan mee aan te sturen. Eventueel later nog parren (8). Is de voor genoemde scancontroller iets goed voor mijn ''hobby'' of ga voor een 2de hands Freekie (goed zoeken vind je hem voor 380).

Greetzz en cheerss
                  I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

Working...