tmf awards

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

citaat:Geplaatst door badboyscrew

en trouwens de tmf awards in nederland is al jaren de ampco/flashlight clan
    Klinkt een beetje minderwaardig. Slechte ervaringen mee?

Comment

• Dietsie
      • Oct 2003
      • 1

Wel mijn beste heren, de moment dat ik hier eens positieve comentaar lees dan ga ik hard verschieten. Ik kan maar één ding zeggen over de TMF awards, Het was zalig !!! Zij die er geweest waren kunnen dat beamen. Petje af voor Phlippo.
      Ik wil het een andere firma eens zien doen. Eén firma die voor het geluid zorgt, dat trouwens prachtig en volumineus klonk, zeker voor in het sportpaleis.
      De volledige lichtinstallatie op zich neemt, meer dan 280 scans/moving heads, nen berg conventioneel, en een dak vol volgspotters.
      En dan spreken we nog niet van den decor die ontworpen en gebouwd is door phlippo. Alleen de iris waar het volk door kwam was al de moeite. Een doorsnede van 5 meter, razendsnel en efficiënt mechanisme. Zelf ontworpen en uitgevoerd met hun CNC machine van de flightcase-afdeling.
      Echt wel een prachtige show, en voor zij die het willen weten de scans waren allemaal van het merk High End. om correct te zijn: Studio Spots 575 CMY, Studio Colors 575, Stufiobeam PC en Cyberlites

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door Dietsie[list][*]Ik kan maar één ding zeggen over de TMF awards, Het was zalig !!! Zij die er geweest waren kunnen dat beamen. Petje af voor Phlippo. [*]Ik wil het een andere firma eens zien doen. Eén firma die ... De volledige lichtinstallatie op zich neemt, meer dan 280 scans/moving heads, nen berg conventioneel, en een dak vol volgspotters. [*]En dan spreken we nog niet van den decor die ontworpen en gebouwd is door phlippo.[*]Echt wel een prachtige show, en voor zij die het willen weten de scans waren allemaal van het merk High End. om correct te zijn: Studio Spots 575 CMY, Studio Colors 575, Stufiobeam PC en Cyberlites[/list]
        Vertel ons wat nieuws...
        Voor de kenners in het lichtwereldje was dit echt GEEN toppie en creatieve show... punten zijn hier al voldoende aangehaald...
        Je hoort me niet zeggen dat het SLECHT (alhoewel...) was, maar het kon veel beter en stukken profesioneler (afwerking was ronduit droevig, de programmatie was heel basic, weinig creatief en slordig! En dan zwijgen we nog over synchronisatie en slecht uitgelichte podiumdelen...)

En er zijn toch wel enkele firma's die dit materiaal kunnen leveren.. no prob...
        Jaren aan een stuk een andere productiefirma geweest die dit event verzorgde. De reden dat er dit jaar gekozen is voor Phlippo had bepaalde redenen.
        Phlippo mag zich dan wel tot de grotere rekenen qua materiaal hier in belgenland, maar er zijn er nog enkele die daar nog kop en staart boven uitsteken!
        Trouwens geen kwaad woord over phlippo zelf, ze hebben idd de equipment geleverd, maar de show die er uiteindelijk neergezet is, was ondermaats (...voor phlippo) Ze kunnen beter, hebben ze in het verleden al bewezen. Maar dit was droevig...

Laat me raden :Phlippo medewerker of tevreden huurder daar??? [^][]
        Beetje reageren met kennis van zaken... kan er voor jou heel leuk hebben uitgezien (en dat is uiteindelijk wat telt) maar degene die er net iets meer in thuis zijn, zijn het er niet helemaal mee is... het was zeker en vast geen hoogstaande show. In dit kleine belgenland al heel wat creatievere en beter afgewerke shows gezien!

(PS : over geluid spreek ik me niet uit, ken er niks van, kan dus best zijn dat dat wel top was)
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• ljanton
          • Sep 2003
          • 373

citaat: lichtinstallatie op zich neemt, meer dan 280 scans/moving heads, nen berg conventioneel, en een dak vol volgspotters.

wel mijn beste dietsie => marco borsato met zijn tournee "onderweg" had in het sportpaleis maar liefst meer dan 350 MH's [] hangen en ook nog een boel "volgspotters" die zijn naam door de zaal lieten gaan enzo dusss en het geluid was ook erg groot en dik in orde en dat allemaal van EML en als je het niet gelooft kijk dan maar naar de live dvd "marco borsato in de kuip" en op die dvd staat er als optie een backstage film in het antwerpse sportpaleis , moet je eens heel goed naar kijken en dan moet je hierover nog eens een reactie plaatsen '=> niet slecht bedoelt)

greet's ljanton

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

TMF was jaren lang ampco-flashight, maar er wordt door de Belgen enorm aan de handel getrokken. Vooral sinds Focus Amsterdam ( oa Hamelen) door EML is ingelijfd...
            Neem verder AudioXL, een EML-dochter...etc.

Awel, zunne, dan zal het seffens tijd worden dat wij ons vlaams leerboek eens in den camion leggen, wel?

Comment

Working...