zero88

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gieforce
    • Sep 2003
    • 17

zero88

Ik ben in het bezit van een elara zero88 stuurtafel. Het enigste dat mij niet lukt, is deze doorverbinden met een discobar. Kan ik daar tips over krijgen.
  • Wout Laenen
    • Sep 2000
    • 102

Je kan gewoon een audio-kabeltje nemen vertrekkend uit je mixer (output) en dat trek je dan gewoon naar de sound-input van die Elara.
    Dan moet je die functie activeren, denk zelfs dat er op de Elara een aparte functieknop voorzien is "Sound" ofzo. Dan zijn er ook nog verschillende mogelijkheden bij Zero. Zo kan je de sound gebruiken om een basissnelheid in te stellen en je kan ook de sequence volledig triggeren.

Hoe bevalt die Elara jou eigenlijk?
    mvg

WL

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Sound activeren werkt op de meeste zero desks met een knopje waar iets bijstaat als "bass, vari, man, auto" triggers, dan bij het editen van je chase deze op bass zetten en dan zou het netjes moeten werken.

Comment

• gieforce
        • Sep 2003
        • 17

Na mij een middag op te sluiten met de handleiding van mij, ben ik best tevreden. Alhoewel het een slechte aankoop is voor een polyvalente zaal die altijd aan derde wordt verhuurd.
        Nu ik toch zo snel antwoord krijg, hoe zit het eigenlijk met de super-use modus ?

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Super user mode gebruik je om de instellingen van je desk te veranderen. Dus eigenlijk alle info. om je tafel goed te laten werken. Wat je op die Elara allemaal kunt instellen zou ik verder ook niet weten: wat bedoel je precies met je vraag?

Comment

Working...