Martin LJ bestandjes gezocht!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lazy
    • Sep 2003
    • 294

Martin LJ bestandjes gezocht!!

Heb net martin lightjockey gekocht alleen ben ik op zoek naar hetvolgende:

Je kunt vanuit het bestand een aantal fixtures kiezen zoals bijvoorbeeld de Pro518, maar nou moet ik die bestandjes importeren van de scan's die binnenkort op lightjockey moeten draaien namelijk de Clay Paky Golden scan 1 en de Geni nimbus 2...

Met andere woorden ik ben op zoek naar dus die bestandjes, ik kan ze zelf namelijk niet op het net vinden maar misschien dat iemand anders wel zo'n goede speurder is en me bijvoorbeeld een link kan geven ofzo..

Alvast bedankt!!
  • Lazy
    • Sep 2003
    • 294

van de geni nimbus 2 heb ik ondertussen gevonden!!

Comment

• Gerrit Hurkens
      • Dec 2000
      • 252

een simpele zoek op de site van martin zelf (al eens aan gedacht??) levert een pagina vol downloadable fixtures op. Trouwens, dit zal vast wel in jouw handleiding staan v an lightjockey. Op de site zoek je het product lightjockey en daar staan de linkjes naar support. Daar vind je user profiles.

Mocht je toch nog te lui zijn: hxxp://dj-club.martin.com/service/Software/controller/LJ/UserProfiles.htm

xjes in ttjes veranderen of course.

Luie donder als je hier op klikt.
      \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Lazy
        • Sep 2003
        • 294

wil niet vervelend doen maar zie jij daar ergens iets over de golden scan 1 staan??

Comment

• -Aart-
          • Jul 2001
          • 801

Zoek even op het Martin-forum.
          En anders kun je ze ook nog zelf aanmaken..

Comment

• lj djcenter
            • Jul 2003
            • 148

lazy, De geni ninbus 2 zit al onder user defined fixtures, maar de de golden scan nie gezien wel de 3 of de hpe

greetz tom
            Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• Lazy
              • Sep 2003
              • 294

citaat:Geplaatst door lj djcenter

lazy, De geni ninbus 2 zit al onder user defined fixtures, maar de de golden scan nie gezien wel de 3 of de hpe

greetz tom
              Ja die geni was ik ook al tegen gekomen ja..
              Maar de golden scan is niet helemaal de goede maar ik heb net iemand gevonden die voor mij zo'n bestandje van de golden scan kan geven als ik hem de verschillende dmx waardes geef ofzo...

dus nou hoef ik die alleen nog maar te vinden..

Comment

• Gerrit Hurkens
                • Dec 2000
                • 252

Op de site van claypaky misschien..........
                \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Lazy
                  • Sep 2003
                  • 294

citaat:Geplaatst door Gerrit Hurkens

Op de site van claypaky misschien..........
                  staat alleen van golden scan 3, maar heb al iemand gevonden die zo'n bestandje voor mij wel kan schrijven, alleen moet ik dan de dmx waardes zeg maar doorgeven van ieder kanaal...

dus daar ben ik nu een beetje naar op zoek...

Comment

• LuxProDeo
                    • Feb 2003
                    • 245

citaat:Geplaatst door Lazy

staat alleen van golden scan 3, maar heb al iemand gevonden die zo'n bestandje voor mij wel kan schrijven, alleen moet ik dan de dmx waardes zeg maar doorgeven van ieder kanaal...

dus daar ben ik nu een beetje naar op zoek...
                    Jongen, wat een ongelofelijk treffende nickname heb jij voor jezelf gevonden [)]

De functies van de verschillende DMX kanalen van je wiebelspiegel kun je dus vinden op de website van de fabrikant, zoals Gerrit Hurkens je ook al schreef.

Maar goed, klik hier maar gewoon op >

dan zijn we er in ieder geval voor nu even uit.

LuxProDeo

Comment

• LuxProDeo
                      • Feb 2003
                      • 245

Ooopppsss...

Zie net dat je helemaal niet op zoek bent naar de DMX specs van de GoldenScan 3 maar van de 1. Excuses voor mijn dus weinig informatieve bericht van daarnet. [:I][:I][:I]

Heb vervolgens wel even gekeken op 2 andere bronnen van dit soort info: www.redmonkey.com en www.moving-lights.com, maar beiden geven alleen de channel map van de 3.

Heb je het overigens al eens geprobeert met de definitie van de 3?

Mailtje doen naar Clay Paky anders maar.

LuxProDeo

p.s. misschien ook een niet zo snuggere opmerking van mijn kant, maar weet je zeker dat de Golden Scan 1 DMX gestuurd is?

Comment

• Lazy
                        • Sep 2003
                        • 294

citaat:Geplaatst door LuxProDeo

Ooopppsss...

Zie net dat je helemaal niet op zoek bent naar de DMX specs van de GoldenScan 3 maar van de 1. Excuses voor mijn dus weinig informatieve bericht van daarnet. [:I][:I][:I]

Heb vervolgens wel even gekeken op 2 andere bronnen van dit soort info: www.redmonkey.com en www.moving-lights.com, maar beiden geven alleen de channel map van de 3.

Heb je het overigens al eens geprobeert met de definitie van de 3?

Mailtje doen naar Clay Paky anders maar.

LuxProDeo

p.s. misschien ook een niet zo snuggere opmerking van mijn kant, maar weet je zeker dat de Golden Scan 1 DMX gestuurd is?

Heb clay paky al een mailtje gestuurd maar die laten weinig van zich horen.. Een golden scan 1 is origineel niet dmx gestuurd maar analoog of pmx, maar ik heb hem omgebouwd naar dmx...

maar ik heb dus ondertussen al iemand gevonden die voor mij het bestandje kan schrijven, ik moet alleen even de waardes van de verschillende dmx kanalen weten..

Comment

• jakobjan
                          • Jul 2002
                          • 599

Dan moet je een generic dimmer van voldoende kanalen in LJ opgeven, en dan de GS1 aan gaan sturen, en per kanaal opgeven wat er op welke waarde gebeurt.
                          Jakob-Jan
                          Lightjockey Beta tester
                          Freelance Licht tekkie

Comment

• Lazy
                            • Sep 2003
                            • 294

HMm ff een kleine kick.... hahaha...

Ben ff voor een vriend van me op zoek naar de kanalenverdeling van de Geni Nimbus 2..
                            Moet namelijk een fixture file voor hem maken maar kan nergens op internet er iets over vinden.

Wie oh wie helpt mij!!

Comment

Working...